کارشناس داوری پرسپولیس- صنعت نفت آبادان زیر ذره بین نوذر رودنیل/ پنالتی نبود

کارشناس داوری پرسپولیس- صنعت نفت آبادان زیر ذره بین نوذر رودنیل/ پنالتی نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- نوذر رودنیل کارشناس داوری توضیحاتی را در خصوص قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، نوذر رودنیل در خصوص عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس و صنعت نفت که توسط سید مهدی سیدعلی، سعید علی نژادیان و نوری توضیحاتی را ارائه کرد.

رودنیل در ابتدا با اشاره به این مساله که این بازی به لحاظ فنی مثبت نبود، اکثر تصمیمات تیم داوری این دیدار را در مورد اعلام خطاها و آفساید ها صحیح  دانست و در این خصوص اظهار داشت:  داور در این دیدار در اکثر صحنه ها جای گیری خوبی داشت و این موضوع به  او کمک کرد تا بتواند در تمام صحنه ها تصمیماتی مطابق قانون است، اتخاذ کند.  رودنیل با اعلام این موضوع که در نیمه اول بازی صحنه خاصی برای داور وجود نداشت به دقیقه ۴۴ این بازی اشاره کرد و به خبرنگار فوتبالی گفت:  در این دقیقه صحنه مشکوکی در مقابل دروازه پرسپولیس اتفاق افتاد که به زعم بعضی ها خطا در درون محوطه بود اما در این صحنه داور به درستی خطا بیرون از محوطه جریمه پرسپولیس را اعلام کرد. رودنیل در ادامه گفت: در دقیقه ۷۹ در محوطه جریمه صنعت طبق قانون جدید هند نبود

 و داور به درستی ادامه بازی داد و خطای پنالتی در به سود پرسپولیس رخ نداد.  این کارشناس داوری در 2 از بازی در نیمه دوم 2 بازیکن نفت را مستحق دریافت کارت زرد می دانست و عنوان کرد: در  دقیقه ۵۱ به بازیکن شماره ۴ و در دقیقه 2+90  بازیکن شماره ۲۰ صنعت باید اخطار می گرفتند . نوذر رودنیل در ادامه گفت:  دقیقه ۴+۹۰ در محوطه صنعت خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود. این کارشناس داوری با اشاره به این مساله که  زمان مفید این بازی ۵۳ دقیقه بود در پایان تصریح کرد: در مجموع تصمیمات  داوری در نتیجه این دیدار تاثیری نداشت و باید بگویم  تیم داوری  در این مسابقه روز خوبی داشتند.