ادامه سیل انتقادات از عملکرد دلیخت در ایتالیا

ادامه سیل انتقادات از عملکرد دلیخت در ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - متیاس دلیخت که در بازار نقل و انتقالات تابستانی از آژاکس آمستردام به یوونتوس منتقل شد، هنوز نتوانسته آنطور که توقع می رفت در یووه خوش بدرخشد و شروع پرافت و خیزی با پیراهن بینکونری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، او به رغم آنکه بارها چه در سری آ و چه در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی یووه به میدان رفته، هنوز نتوانسته نمایش قابل قبولی را به اجرا بگذارد و عملکرد مثبتی در ترکیب یوونتوس نداشته است. روز شنبه و در بازی یووه مقابل بولونیا که با برد بینکونری به پایان رسید، این مدافع جوان، زمانی که سعی داشت تا سانتر بازیکن حریف را قطع کند، لیز خورد و توپ به دستش برخورد کرد.  اما خوش شانس بود که ماسیمیلیانو ایراتی، داور بازی، با بازبینی صحنه توسط تکنولوژی وار ، یک ضربه پنالتی به نفع تیم میهمان اعلام نکرد.

در جریان این بازی، بارها لئوناردو بونوچی، زوج دلیخت در خط دفاعی یوونتوس، گافهای او را پوشش داد و ناجی او شد.

با وجود برد یوونتوس در بازی شنبه، رسانه های ایتالیایی همچنان به سیل انتقاداتشان از این مدافع هلندی و نمایش ضعیف او درترکیب یووه ادامه می دهند. روزنامه توتوسپورت چاپ تورین، عملکرد دلیخت را «پرعیب ونقص» عنوان کرده و گاتزتادلوسپورت او را بازیکنی «پراشتباه» نامیده. کوریره دلوسپورت هم حمله مستقیمی به این بازیکن داشته و درمورد عملکرد دلیخت درترکیب یووه نوشته:« دلیخت هرگز یک شب راحت در ترکیب یووه را تجربه نکرده است.»

در هفته های اخیر دلیخت بارها اعلام کرده که هنوز نتوانسته در آن سطحی که دوست دارد، برای یووه بازی کند و مثل دوران درخشانش در آژاکس برای یووه به میدان برود. این درحالی است که درخشش فصل گذشته دلیخت در ترکیب آژاکس باعث شده بود تا در فصل تابستان تیمهای بزرگی برای جذب این مدافع جوان دست به کار شوند و بارسلونا یکی از تیمهایی بود که خواهان جذبش بود؛ اما در نهایت دلیخت یووه را انتخاب کرد و حالا امیدوار است تا هرچه زودتر بتواند با اصلاح اشتباهاتش، به سیل این انتقادات پایان دهد.

6363