رفع اتهام تجاوز جنسی از پل گاسکوئین

رفع اتهام تجاوز جنسی از پل گاسکوئین

پایگاه خبری فوتبالی- پل گاسکوئین اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره سابق باشگاه های تاتنهام و لاتزینو از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، گاسکوئین 52 ساله که بین سالهای 1988 تا 1998 ،  57 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس برگزار کرده بود، در روز بیستم آگوست سال 2018 دستگیر شد و در 19 نوامبر به او اتهام تجاوز به یک خانم در قطار وارد شد. او در روز یازدهم دسامبر سال گذشته میلادی در دادگاه حضور یافت و از خودش برابر این اتهام دفاع کرد و این پرونده هفته گذشته در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.

این درحالی است که در طول این مدت گاسکوئین به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر و مشروبات الکلی به دردسرهای زیادی برخورده بود و از همین رو این اتهام می توانست تیرخلاصی به تمام اعتبار و شهرت او وارد کند. اما گاسکوئین از این اتهام تبرئه شد. او در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« من در حالت غیرطبیعی نبودم و هیچ اتفاق اجباری و جنسی ای رخ نداد. من فقط در مقابل زنی که چاق و زشت نامیده شده بود قرار گرفتم.»

شاهدان هم اعلام کرده اند که گاسکوئین اگرچه با این خانم روبرو شده ولی رفتاری جنسی علیه او ابراز نکرده است و تنها قصد داشته تا به این خانم بگوید که چاق و زشت نیست.»

حالا قاضی پرونده اعلام کرده که شاید گاسکوئین متهم به مزاحمت برای این فرد بشود ولی طبق گفته شاهدان و مدارک موجود، او از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شده است. در پایان این جلسه هم خود گاسکوئین و هم وکلای او از قاضی پرونده و شاهدان که به شفاف سازی این ماجرا کمک کردند تشکر نمودند.

6363