بازگشت گاسکوئین به زمین چمن بعد از ترک اعتیاد

بازگشت گاسکوئین به زمین چمن بعد از ترک اعتیاد

سایت رسمی فوتبالی- پل گاسکوئین اسطوره فوتبال بریتانیا که سالها به خاطر اعتیاد به الکل ، زندگی اش را ویران کرده و حتی تا یک قدمی مرگ پیش رفته بود، حالا این اعتیاد را ترک کرده است. این اسطوره 51 ساله روز شنبه و بعد از غلبه بر اعتیاد طولانی مدتش به الکل، دوباره لباس ورزش به تن کرد و دربازی اسطوره های تاتنهام به میدان رفت. این بازی در ورزشگاه جدید باشگاه تاتنهام برگزار شد. 

این دیدار در حقیقت برای جشن گرفتن افتتاح ورزشگاه جدید تاتنهام انجام شد و در آن اسطوره های تاتنهام به مصاف اسطوره های اینترمیلان که توسط ژوزه مورینیو هدایت می شد رفتند. 

گاسکوئین دربین ستاره های تیم تاتنهام دیده می شد و حسابی هم مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. این مسابقه در نهایت با برد 5-4 تیم اسطوره های اینتر به پایان رسید.

درسال 2016 گاسکوئین در شرایط فاجعه باری و درحالی که با دردست داشتن یک بطری مشروبات الکلی مقابل درخانه اش بیهوش روی زمین افتاده بود، به بیمارستان منتقل شد. سه سال بعد گاسکوئین توانست بر این اعتیاد غلبه کرده وبرای بازگشت به زمین چمن ثانیه شماری می کرد. او بالاخره در ورزشگاه جدید وایت هارت لین به میدان رفت. در بازگشت گاسکوئین به محافل عمومی، تغییرات چشمگیری در چهره و فیزیک بدنی او مشاهده می شد و کاملا واضح بود که او توانسته به زندگی عادی بازگردد. البته درسال 2012 روزنامه تایمز به این نکته اشاره کرده بود که گاسکوئین صورتش را بوتاکس کرده.

پل گاسکوئین یکی از بهترین فوتبالیست های انگلیس در اواخر دهه 1980 ودهه 1990 بود. او درنیوکاسل و تاتنهام خوش درخشید و پس از آن تبدیل به اسطوره فوتبالی در باشگاه های لاتزیو و گلاسکو رنجرز شد. بعد ازآن هم او پیراهن تیمهایی مثل میدلزبورو، اورتون، برنلی و بوستون یونایتد را به تن کرد.

گاسکوئین درسال 2004 و بعد از ماجراجویی در فوتبال چین بازنشسته شد. او در 57 بازی ملی برای انگلیس، 10 گل به ثمر رساند ودر جام جهانی 1990 ایتالیا حضور داشت وحتی درتیم منتخب تورنمنت قرار گرفت و در یورو 1996 هم یک گل برای تیم ملی انگلیس زد

6363