آگوئرو از سانحه رانندگی جان سالم به در برد

آگوئرو از سانحه رانندگی جان سالم به در برد

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی صبح امروز و در حالی که عازم کمپ تمرینی باشگاهش بود، سانحه رانندگی شدیدی داشت. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در جریان این سانحه رانندگی آسیب زیادی به خودروی 200 هزار دلاری آگوئرو وارد شد اما حال خود آگوئرو خوب است و آسیبی جدی به او وارد نشده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که این ستاره آرژانتینی و سایر بازیکنان سیتی خودشان را برای مصاف روز شنبه مقابل کریستال پالاس، بعد از اتمام وقفه برگزاری بازیهای ملی آماده می کنند.

طبق گزارش منتشره در رسانه های انگلیسی، محور چرخ راست اتومبیل رنج روور لوما CLR SV این ستاره آرژانتینی که حدودا 200 هزار دلار ارزش داشت، ناگهان خم شده و همین باعث سانحه رانندگی شده است.

خوشبختانه خود آگوئرو سالم و سلامت از اتومبیل پیاده شده و بدون نیاز به کمک پزشکان خودش را به کمپ تمرینی منچسترسیتی رسانده و در جلسه تمرینی تیمش شرکت کرده است. این خبر را رسانه های محلی در مورد حال و روز آگوئرو اعلام کردند و به نظر می رسد که او هیچ مشکلی ندارد. او اخیرا و در آخرین اردوی تیم ملی آرژانتین توسط لیونل اسکالونی به جمع بازیکنان آلبی سلسته فراخوانده نشده بود.

6363