پیش بازی استقلال- فجر سپاسی/ آبی‌ها به دنبال هت‌تریک

پیش بازی استقلال- فجر سپاسی/ آبی‌ها به دنبال هت‌تریک

پایگاه خبری فوتبالی – آیا فجر شگفتی دیگری را رقم خواهد زد یا استقلال روند برد های خود را ادامه خواهد؟

به گزارش فوتبالی، استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی، میزبان تیم ریشه دار فجر سپاسی شیراز است.

استقلالی ها که با پیروزی برابر گل ریحان به این مرحله رسیدند امیدوارند که در اولین فصل حضور استراماچونی در فوتبال ایران، با او قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرند. آبی پوشان تهرانی اوضاع چندان مساعدی در لیگ ندارند و با 6 امتیاز از 6 بازی، در رتبه یازدهم لیگ  قرار دارند. البته این تیم دو بازی قبلی‌اش در جام حذفی و لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و جلوی فجر به دنبال سومین پیروزی متوالی‌اش است. استقلال در 7 بازی خود در لیگ و جام حذفی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده و سرمربی ایتالیایی باید فکری برای حل این مسئله کند. شاگردان استراماچونی پس از شکست در شهرآورد تهران، در هر بازی حداقل دو گل به ثمر رساندند و با توجه به آمار خوب فجری ها در خط حمله، انتظار بازی هجومی از دو تیم می‌رود.

حریف خطرناک: فجری ها با داوود مهابادی روز های خوبی را پشت سر می‌گذارند یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند. در جام معروف به جام شگفتی ها، با حذف فولاد  اولین شگفتی این فصل را رقم زدند و در پی ادامه ماجراجویی خود در جام حذفی هستند. شاگردان مهابادی با 14 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ آزادگان را در اختیار دارند. فرار های محمد حسین کریم‌زاده و میلاد غریبی و قدرت گلزنی بابامحمدی، تیم زهرداری از فجر ساخته است. از دیگر بازیکنان این تیم می‌توان به ایوب کلانتری با تجربه، احسان علوا‌ن‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس، سعید جلالی راد دروازه بان سابق شهر خودرو و محمد امینی مدافع 24 ساله که در لیگ یک موفق به زدن دو گل و دو پاس گل هم شده اشاره کرد.

شیرازی های سابق: اسماعیلی، شجاعیان، ریگی و دانشگر بازیکنانی هستند که در فجر بازی کرده‌اند و حسین حسینی هم سابقه بازی برای برق شیراز را دارد.

سابقه تقابل: از پرگل ترین بازی های این دو تیم، می‌توان به برد 5 بر 0 استقلال مقابل فجر در لیگ دوازدهم و پیروزی 4 بر 2 آن ها در لیگ سیزدهم نام برد. 

آخرین برد فجری ها مقابل استقلال به هفته 21 لیگ یازدهم بر می‌گردد که در جریان آن بازی با دو گل مهدی رجب زاده به پیروزی دست یافتند. آخرین تقابل دو تیم در جام حذفی نیز به فینال سال 1381 بازمی‌گردد که استقلال  در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 پیروز و فاتح جام شد.

* پنجشنبه 25 مهر 98

استقلال تهران - فجرسپاسی شیراز – ساعت 16:50 - ورزشگاه آزادی تهران

داور: پیام حیدری

1984