با آمار عالی پاس گل؛ نام مدافع لیورپول در رکوردهای گینس ثبت شد

با آمار عالی پاس گل؛ نام مدافع لیورپول در رکوردهای گینس ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - نام ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، رسما به عنوان مدافعی که بیشترین پاس گل را در یک فصل ارسال کرده، در کتاب رکوردهای گینس قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 21 ساله فصل گذشته موفق شد 12 پاس گل برای مهاجمان تیم خود ارسال کند که بهترین آمار برای یک مدافع در یک فصل بوده است. فصل گذشته برای لیورپول بسیار رویایی بود اما این تیم با فاصله یک امتیاز قهرمانی لیگ برتر را از دست داد و به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ انگلیس اکتفا کرد. الکساندر آرنولد در گفتگو با روزنامه انگلیسی میرر اظهار داشت: " این یک افتخار است. من همیشه می خواستم پیش بروم و به تیم برای ایجاد موقعیت های خوب و مهم کمک کنم. مشخصا این به سایر بازیکنان بستگی داشت که توپ را به گل تبدیل کنند چون فوتبال یک بازی تیمی است و بدون آنها ثبت چنین رکوردی ممکن نبود. این لحظه ای برای من و خانواده ام بسیار غرورانگیز است و چیزی است که امیدوارم حداقل تا چند سال به نام من باقی بماند. "

ترنت الکساندر آرنولد به درخشش خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نیز ادامه داده و در هشت بازی که تا اینجای کار برگزار شده موفق به ارسال دو پاس گل شده است. 

1070