رابی فاولر: کلوپ پیشنهاد یونایتد و رئال مادرید را رد کرد

رابی فاولر: کلوپ پیشنهاد یونایتد و رئال مادرید را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- از زمان حضور یورگن کلوپ روی نیمکت مربیگری لیورپول حدود 4 سال می گذرد. این سرمربی آلمانی با دیدگاه خاص و ویژه ای که نسبت به فوتبال دارد، در طول این 4 سال توانسته وجهه لیورپول را تغییراتی اساسی داده و با این تیم افتخارات متعددی کسب کند که مهمترین آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،هواداران لیورپول هم حالا او را حسابی دوست دارند و معتقدند که تیمشان زیر نظر کلوپ روزهای خوشی را پشت سرمی گذارد. اما حالا رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول در صحبتهایی اعلام کرده که داستان فوتبالی کلوپ ممکن بود به نحو دیگری رقم بخورد.

فاولر در گفتگو با میرر به این نکته اشاره کرده که در طول این مدت کلوپ پیشنهادات مهمی را روی میز داشته ومنچستریونایتد و رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن این سرمربی آلمانی بوده اند.

فاولر دراین باره گفته:« من چند سال پیش یک مصاحبه با کلوپ انجام دادم و او به من گفت که پیشنهاد چند باشگاه ثروتمند را رد کرده که یکی از آنها منچستریونایتد بوده و دیگری احتمالا رئال مادرید بوده. دلیل او برای رد این پیشنهادات این بوده که اصلا خوشش نمی آمده که تنها برروی مسائل تبلیغاتی و تجاری تمرکز کند.»

طبق گفته فاولر، کلوپ ممکن بود قبل از انتصاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در دوره اول مربیگری اش در این تیم، هدایت مادریدی ها را در دست بگیرد. زیدان در ژانویه سال 2016 به عنوان سرمربی رئال برگزیده شد و کلوپ در اوایل آن فصل سرمربیگری لیورپول را برعهده گرفته بود و در آن زمان، او پیشنهادی برای جانشینی رافا بنیتس در رئال مادرید را دریافت کرده بود. این بدان معناست که رئالی ها در فصل 17-2016 به دنبال جذب این سرمربی آلمانی بوده اند. در همان فصل، لوئیس فان خال سرمربی منچچستریونایتد بود و در فصل بعد از آن هم هدایت یونایتد به ژوزه مورینیو سپرده شد. 

از سوی دیگر فاولر اعلام کرد که کلوپ لبخند را به لبان هواداران لیورپول بازگردانده و توانسته تیمی را که از روزهای اوجش فاصله گرفته بود را به روزهای شیرینی برساند:« کلوپ در آن زمان گفت که هدفش این است تا آنفیلد دوباره تبدیل به ورزشگاه بزرگی شود؛ حتی بدون ثروت هنگفت فوتبال دنیا و تاکید داشت که می تواند این کار را به شیوه ای دیگر انجام دهد. هنوز لیورپول به آن سطح نرسیده ولی هواداران لیورپول حالا دوباره به تیمشان باور دارند.»

6363