رونمایی از گزینه‌های جانشینی فتحی؛ اولیایی، قریب و کردنوری

رونمایی از گزینه‌های جانشینی فتحی؛ اولیایی، قریب و کردنوری

پایگاه خبری فوتبالی – از گزینه‌های وزارت ورزش برای جانشینی امیرحسین فتحی در استقلال رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه وزیر ورزش تا امروز بارها و بارها شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال را رد کرده و علی فتح‌الله‌زاده هم یکی دو هفته قبل در گفتگو با خبرنگار فوتبالی از دوستی چند ده ساله وزیر ورزش با فتحی خبر داد منتهی ماجرای گری هوپر در کنار سایر مشکلات استقلال باعث شده تا وزارت ورزش به فکر تغییر در کادر مدیریتی استقلال رخ دهد.

آنطور که خبرورزشی نوشته، روز گذشته پیامی از وزارت ورزش با این مضمون برای فتحی ارسال شده که با توجه به وضعیت بغرنج باشگاه به احترام رفاقتی که با وزیر ورزش دارد خودش استعفا کند و از سمت مدیرعاملی کنار برود.

به موازات انتشار این خبر، از گزینه‌های جانشینی فتحی هم رونمایی شده. گویا گزینه اصلی کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال است که امروز و در مصاحبه‌هایش اعلام کرده وزارت ورزش چند گزینه برای مدیرعاملی استقلال دارد.

به جز او از محمدحسین قریب – که مثل اولیایی سابقه نشستن روی صندلی مدیرعاملی استقلال را دارد – به عنوان گزینه وزارت ورزش نام برده شده. چند ماه قبل هم صحبت از بازگشت قریب به استقلال بود و حتی روزنامه ایران‌ورزشی به عنوان ارگان دولت هم روی این قضیه مانور کرد منتهی قریب در گفتگوی کوتاهش با سایت فوتبالی، این موضوع را تکذیب کرد.

عباس کردنوری هم یکی دیگر از گزینه‌های وزارت ورزش است. فردی که در سالهای انتهایی دهه 50 و سالهای ابتدایی دهه 60، به عنوان سرپرست و مدیرعامل در کنار استقلال بوده و حالا باید دید کدام یک از این سه نفر نهایتا جانشین فتحی خواهند شد.

وزارت ورزش به دنبال مدیری است که هزینه اضافی برای باشگاه نتراشد و بتواند مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برساند. حالا باید در صورتی که برنامه سلطانی‌فر و همکارانش برای تغییرات در کادر مدیریتی استقلال قطعی باشد، نهایتا کدام مدیر جای فتحی را در باشگاه خواهد گرفت.

1984