گزینه‌های پرسپولیس در نیم فصل؛ قلی‌زاده و شاید انصاری‌فرد

گزینه‌های پرسپولیس در نیم فصل؛ قلی‌زاده و شاید انصاری‌فرد

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، علیرغم نیاز تیم به جذب یک مهاجم گلزن در این مقطع، قرمزها نتوانسته‌اند بازیکن جدیدی جذب کنند که البته در این زمینه تقصیری متوجه آنها نیست چرا که تمام گزینه‌های مورد نظر آنها در حال حاضر، تیم دارند منتهی شاید در نیم فصل اتفاقاتی رخ دهد که قرمزها به بازیکنان مورد نظرشان نزدیک شوند.

امروز رسانه‌های قطری از احتمال جدایی کریم انصاری‌‍فرد از السیلیه در نیم فصل خبر دادند. اتفاقی که اگر رخ دهد شاید بتوان روی حضور او در پرسپولیس – حتی به صورت قرضی – فکر کرد.

از طرف دیگر روزنامه جام‌جم در شماره امروز خود مدعی شده که پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب علی قلی‌زاده است. بازیکنی که خبر تمایل پرسپولیس به جذب او از مدتها قبل به گوش می‌رسید منتهی انگار باید بحث بازگشت او به لیگ برتر را جدی گرفت. حداقل روزنامه جام جم که چنین تصوری دارد.

به نوشته این روزنامه، باشگاه پرسپولیس فصل قبل و در نیمه‌های سال، موفق شد با یك فرمول پیچیده محمد نادری را به‌عنوان بازیكن قرضی از باشگاه كورتریك بلژیك به خدمت بگیرد. مدیر برنامه‌های محمد نادری همان ایجنتی است كه علی قلی‌زاده را به بلژیك كشانده و شاید به خاطر ادامه همكاری با باشگاه پرسپولیس، قلی‌زاده را نیز به عنوان یار قرضی به كمپ سرخپوشان بكشاند.

1984