بازگشت کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس؟ بعید است

بازگشت کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس؟ بعید است

پایگاه خبری فوتبالی – آیا کریم انصاری‌فرد در نیم فصل به پرسپولیس برخواهد گشت؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از مدتها قبل شایعه تمایل پرسپولیس به جذب مهاجم تیم ملی شنیده می‌شد، از دیروز و بعد از ادعای رسانه‌های قطری مبنی بر احتمال کنار گذاشتن انصاری‌فرد از فهرست السیلیه در نیم فصل، احتمال پرسپولیسی شدن مجدد کریم، اتفاقی است که هواداران پرسپولیس امیدوارند شاهد آن باشند. کار به جایی رسید که روزنامه خبرورزشی هم تیتر یک شماره امروزش را به این موضوع اختصاص داده منتهی به نظر می‌رسد انصاری‌فرد برنامه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.

خبرگزاری مهر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مهاجم ایرانی السیلیه بازیکن گرانقیمتی است و پرسپولیس پول جذب او را ندارد. این نکته، با جزئیات بیشتر در روزنامه ایران‌ورزشی منتشر شده.

به نوشته این روزنامه، کریم همین امسال قراردادی 800 هزار دلاری با السیلیه قطر بسته که پرسپولیس نصف این مبلغ را هم نمی‌تواند به ستاره‌هایش بدهد. اخبار غیررسمی می‌گوید پرسپولیس این فصل با تاپ‌ترین ستار‌ه‌هایش قراردادی نزدیک به 4 میلیارد تومان بسته و اگر قرار باشد کریم انصاری‌فرد را به خدمت بگیرد باید مبلغی در این حدود به او پیشنهاد دهد که بعید است باشگاه چنین پولی داشته باشد.

موضوع دیگری که این روزنامه به آن اشاره کرده، درخواست مالی بالای انصاری‌فرد در سالهای گذشته از پرسپولیس است که او را از این تیم دور کرد. کریم که 7 سال قبل با قراردادی 1.2 میلیاردی به پرسپولیس آمد، برای تمدید قراردادش خواهان 1.5 میلیارد تومان شد که پرسپولیس به این پول را به او نداد تا این بازیکن راهی تراکتور شود. او جزو بازیکنان گرانقیمت فوتبال ایران است و در شرایطی که پرسپولیس با مشکلات مالی مختلفی مواجه است، بعید است بخواهد برای جذب بازیکن سابقش، هزینه چند میلیاردی داشته باشد.

1984