اسکالونی: کاش همیشه بازیکنانم سر پنالتی زدن دعوا کنند!

اسکالونی: کاش همیشه بازیکنانم سر پنالتی زدن دعوا کنند!

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان دیدار دوستانه دو تیم آرژانتین و اکوادور که درشهر الچه اسپانیا برگزار شد، لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، آرژانتین در این بازی به برد قاطعی دست یافت. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای اسکالونی را مطالعه کنید:

*جروبحث پاردس و لائوتارو برسر زدن ضربه پنالتی : امیدوارم که بیشتر شاهد این اتفاق باشیم که چند بازیکن بخواهند پنالتی را بزنند. من تصمیم گرفتم که پاردس پشت توپ بایستد. روحیه خیلی خوبی در تیم حکمفرماست. هیچ مشکل جدی ای در میان نیست. نیازی نیست که لائوتارو بخواهد خودش را به ما ثابت کند. چون ما می دانیم که اوچه بازیکن بزرگی است. همین و بس

*بهترین ها و بدترین ها دراین بازی: نتیجه در اولویت دوم است. عملکرد اکوادور و سرمربیشان فوق العاده است. آنها با شجاعت مقابل ما قرار گرفتند. ما به دنبال بازی خوب و نتیجه خوب هستیم. ما در روند و پروسه تغییر هستیم. در برخی دقایق نیمه اول تیممان با حواس پرتی کار کرد و در نیمه دوم بعد از آنکه بازی 1-3 شد، به دنبال تغییراتی در تیم بودیم. تیم ما به رغم برتری دست از تلاش نکشید و عقب نشینی نکرد. این پسران تا آخر به تلاششان ادامه دادند.

* سورپرایزها: من دوست داشتم که از نیکو گونزالس در بازی با آلمان استفاده می کردم ولی به خاطر مصدومیت او نتوانستیم این کار را انجام دهیم. ساراویا در باشگاهش به صورت ممتد بازی نمی کند. این برای من یک سورپرایز بزرگ است. دوست داشتیم به او دقایقی فرصت بازی کردن بدهیم

 6363