انتشار رای نهایی شش بندی دادگاه کاس در پرونده سوپرجام

انتشار رای نهایی شش بندی دادگاه کاس در پرونده سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال دقایقی پیش، فایل پی دی اف کامل رای پرونده سوپرجام را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، این رای شامل 30 صفحه و 122 بند است که فوتبالی، تصمیم نهایی و رای دادگاه را پس از ترجمه با امضای قاضی بلغارستانی، ایوایلو درمندیف منتشر می کند. البته حکم منتشر شده در کانال تلگرام باشگاه استقلال 24 صفحه است که باید دید آن 6 صفحه چه سرنوشتی پیدا کرده است. اما برویم سراغ حکم: 

یک- شکایت ارائه شده توسط باشگاه فرهنگی و  ورزشی استقلال ایران و در روز 25 سپتامبر 2018 علیه حکم اعلام شده توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به تاریخ 28 آگوست 2018 اساسا رد می شود.

دو- حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به تاریخ 28 آگوست 2018 که تائید حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به تاریخ 23 ژولای 2018 را تائید کرده بود، برقرار می ماند اما بخشی که جریمه  نقدی 50 میلیون تومانی برای باشگاه فرهنگی و وررزشی استقلال ایران را شامل می شود، رد می شود.

سه- دادخواست متقابل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران برای غرامت ضررهای مالی حادث شده از لغو بازی غیرقابل پذیرش است.

چهار- در مورد هزینه های قضاوت که توسط دادگاه عالی CAS تعیین شده است، 80 درصد از مبالغ باید توسط باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران پرداخته  شود و 20 درصد به صورت مشترک و مجزا توسط فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخته خواهد شد.

پنج- باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال، فدراسیون فوتبال ایران، سازمان لیگ فوتبال ایران و پرسپولیس باید هزینه های قانونی مربوط به خود و دیگر هزینه ها را در ارتباط با پروسه حقوقی بپردازند.

شش- تمامی دادخواست های دیگر برای این پرونده رد می شوند.

1984