چرا استقلال و پرسپولیس حکم دادگاه کاس را منتشر نمی کنند؟/ محرمانه از تابستان تا پاییز!

چرا استقلال و پرسپولیس حکم دادگاه کاس را منتشر نمی کنند؟/ محرمانه از تابستان تا پاییز!

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل عدم انتشار رای دادگاه cas درباره نتیجه سوپرجام چیست؟

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که دادگاه عالی ورزش بعد از مدتها کش و قوس بالاخره رای خود درباره سوپرجام جنجالی را صادر کرد و پرسپولیس را برنده این بازی دانست. اگر چه این حکم در اختیار دو باشگاه پرطرفدار پایتخت قرار گرفته و نسخه‌ای از آن هم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فرستاده شده است اما با اینکه قرار بود مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته این حکم را منتشر کنند اما هنوز حکم cas رسانه‌ای نشده است.

عده‌ای عقیده دارند یکی از دلایل این موضوع می‌تواند جزئیات حکم صادر شده درباره سوپرجام باشد که در آن جریمه‌های متفاوتی برای استقلال و یا حتی مواردی مربوط به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و پرسپولیس در نظر گرفته شده است. البته این نظر هنوز به صورت رسمی تائید نشده و باید دید دلیل اصلی عدم انتشار حکم دادگاه علی ورزش درباره سوپرجام چیست.

اما این حکم به باشگاه استقلال هم ارسال شده و به نظر مدیرعامل و بخش بین الملل و حقوقی باشگاه استقلال، درست مثل باشگاه پرسپولیس رسیده است اما استقلالی ها هم تمایلی به انتشار آن ندارند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم حکم 30 صفحه ای را دارند اما در حالیکه افکار عمومی منتظر انتشار این حکم هستند، اما تا به این لحظه به جز اعلام تثبیت نتیجه سه بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس، مورد دیگری به صورت رسمی منتشر نشده است.

سایت دادگاه عالی ورزش در لوزان هم متن حکم را هنوز منتشر نکرده است. به نظر می رسد طرفین دعوا، از جایی به بعد جریان رسیدگی را محرمانه کرده باشند. تا پایان بهار 98، رسیدگی به این پرونده و محتویاتش برای طرفین محرمانه نبوده است اما ظاهرا از تاریخی به بعد در تابستان 98 همه چیز محرمانه شده است.

1984