خبر ویژه/ یک بازیکن معروف و یک باشگاه بزرگ در آستانه محرومیت و جریمه!

خبر ویژه/ یک بازیکن معروف و یک باشگاه بزرگ در آستانه محرومیت و جریمه!

پایگاه خبری فوتبالی – امکان محرومیت بازیکن یک باشگاه بزرگ و باشگاه او وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، حدود 50 روز قبل بود که محمد بلبلی بازیکن سابق استقلال به خاطر بستن قرارداد با دو باشگاه فولاد و استقلال، علیرغم داشتن قرارداد با باشگاه سپیدرود، 6 ماه محروم شد. ماجرایی که البته در آن استقلال بی خبر بود و باشگاه فولاد با ارائه قرارداد اصلی به جای قرارداد داخلی به بلبلی او را فریب داد و به همین دلیل باشگاه فولاد خوزستان 300 میلیون تومان جریمه و خود بلبلی شش ماه محروم شد. حالا خبری به فوتبالی رسیده است که قرار است این اتفاق برای یک بازیکن لیگ برتری دیگر و باشگاه جدید این بازیکن تکرار شود.

ماجرا از این قرار است که بازیکن مربوطه علیرغم داشتن قرارداد با باشگاه سابقش، قراردادش را یکطرفه فسخ می کند تا به یک تیم دیگر برود. او به بندی در قراردادش استناد کرده که بر اساس آن، او در صورت جدایی سرمربی سابق این تیم، امکان فسخ قراردادش را داشته است. 

بازیکن مربوطه هنگام مذاکره با باشگاه جدیدش، این بند از قراردادش را نشان می‌دهد تا مشکلی برای تعویض تیم نداشته باشد منتهی باشگاه جدید این بازیکن تکنیکی از او می‌خواهد که فسخ قراردادش را از سازمان لیگ بگیرد. اتفاقی که رخ می‌دهد و او به صورت یکطرفه قراردادش با باشگاه قبلی‌اش را فسخ می‌کند تا مشکلی برای پیوستن به تیم مورد نظرش داشته باشد.

اگر اخبار منتشر شده در روزهای نقل و انتقالات را بررسی کنید متوجه شکایت باشگاه سابق بازیکن مربوطه از او می‌شوید. باشگاه سابق او، در شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، به این موضوع استناد کرده که این بازیکن ، یکسال دیگر با آنها قرارداد داشته و فسخ قرارداد او غیرقانونی بوده البته طبق گفته رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، بازیکن مربوطه به این دلیل قراردادش را با باشگاه قبلی‌اش فسخ کرده که مدعی بوده باشگاه قبلی او به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده است.

حالا و بعد از گذشت چند ماه از شکایت باشگاه قبلی بازیکن مربوطه، کمیته تعیین وضعیت رای را به نفع باشگاه قبلی او صادر کرده و به همین دلیل است که یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه جدید این بازیکن، از فدراسیون مهلت 10 روزه گرفته تا با باشگاه قدیم او مصالحه کند. در حال حاضر باشگاهی که در خطر محرومیت است درحال مذاکره با باشگاه بازیکن مورد نظر است و ظاهرا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، به این باشگاه اعلام کرده در صورتی که با باشگاه قبلی بازیکن مصالحه انجام شود، بازیکن و باشگاه جریمه نخواهند شد. این وسط اخباری هم منتشر شده که امکان بازگشت این بازیکن به تیم سابقش وجود دارد اما به نظر می رسد مصالحه انجام شود و بازیکن بدون مشکل در تیم جدیدش بماند!

1984