باقری از شهرخودرو کنار گذاشته می‌شود؟ تکذیب شد

باقری از شهرخودرو کنار گذاشته می‌شود؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه گل خبر عجیبی را درباره مهاجم فصل گذشته استقلال و بازیکن فعلی تیم شهرخودرو منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، این روزنامه مدعی شده اتفاقاتی که در استقلال برای روح‌الله باقری رخ داد( اینکه او از بازیکن ثابت تبدیل به بازیکن نیمکت نشین شد) احتمالا در مشهد هم برای او تکرار خواهد شد.

به نوشته این روزنامه، شنیده می‌شود که به طور کل فاز فکری گل محمدی روی این باقری تغییر کرده و نیم فصل قرار است او را از این تیم مشهدی کنار بگذارد و گویا دلیل آن هم برخی مسائل پیرامونی این بازیکن است. حالا باید دید گل محمدی که تیمش امسال در قامت یک مدعی خودش را در لیگ نشان داده با روح ا... باقری که نشان می‌دهد از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و فصل را هم برای مشهدی‌ها با گل آغاز کرد چه تصمیمی در نیم فصل خواهد گرفت و در صورت رخ دادن این اتفاق این باشگاه چه بهانه‌ای برای از دست دادن این بازیکن که کیفیت خوبی دارد، خواهد داشت.

توضیح فوتبالی: حمید مطهری مربی شهرخودرو در گفتگو با سایت فوتبالی این خبر را رد کرده. او می‌گوید:" باقری در تمرینات مصدوم شده بود و چند هفته‌ای درگیر این مصدومیت بود. نه او و نه هیچکدام از بازیکنان ما حاشیه ندارد و خوشبختانه تیم بدون حاشیه‌ای هستیم. خبر کنار گذاشتن او از فهرست تیم را هم تکذیب می‌کنم"

1984