روح الله باقری: جدایی‌ام از شهرخودرو یک توافق دوطرفه بود/ امیدوارم بازیکنان از تجربیات ماهینی استفاده کنند

روح الله باقری: جدایی‌ام از شهرخودرو یک توافق دوطرفه بود/ امیدوارم بازیکنان از تجربیات ماهینی استفاده کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق استقلال و شهرخودرو بار دیگر به مازندران بازگشته و امیدوار است با پیراهن نساجی نیز همانند دوران حضورش در خونه به خونه بابل بتواند روزهای درخشانی را ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، روح الله باقری در گفتگویی درمورد علت جدایی از شهرخودرو و پیوستن به نساجی مازندران اظهار داشت: بعد از جدایی از استقلال چند پیشنهاد خوب داشتم که با صحبت‌هایی که با آقا یحیی انجام دادم باعث شد تا به شهرخودرو بپیوندم، موفق شدم در بازی اول هم گلزنی کنم هفته دوم هم توانستیم با شهرخودرو به صدر جدول برسیم ولی متاسفانه یک مصدومیت بد به سراغم آمد و نزدیک به دو ماه از میادین دور شدم ومتاسفانه زمانی هم که برگشتم نتوانستم به آن آمادگی لازم دست پیدا کنم با یک توافق دوطرفه از شهرخودرو جدا شدم تا آخرین روز نقل و انتقالات هم درگیر گرفتن رضایتنامه از باشگاه بودم. در نهایت هم به تیم خوب و پرطرفدار نساجی پیوستم و از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم.

وی در واکنش به اینکه قبلا در تیم خونه به خونه بود ولی حالا به تیم رقیب آن، یعنی نساجی پیوسته است گفت: تیم خونه به خونه با نساجی مثل ملوان، داماش رقابت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند. نزدیک به سه سال در تیم خونه به خونه بازی کردم خاطرات بسیار خوبی از حضورم در این تیم دارم همان زمان هم که در خونه به خونه بودم برای موفقیت تیم نساجی که تازه لیگ برتری شده بود دعا کردم و به جرعت میتوانم بگویم که تمامی تیم‌های فوتبال در شمال کشور حق لیگ برتری شدن را دارند چرا که فوتبالیست‌های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد و در حال حاضر از اینکه در این تیم هستم خیلی خوشحالم، امیدوارم که بتوانم برای موفقیت تیم کاری انجام دهم.

مهاجم سابق شهرخودرو خراسان در خصوص همکاری با محمدرضا مهاجری گفت: حدود هفت، هشت سال پیش در تیم سیاه جامگان در کنار آقای مهاجری کار کردم توانستیم تیم را به لیگ یک و بعد از آن‌ هم به لیگ برتر برسانیم روزهای بسیار خوبی در کنار آقا مهاجری سپری کردم و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم، آقا رضا خیلی مربی خوب و بادانشی است امیدوارم که در این نیم فصل دوم تمامی نکاتی که مدنظرشان هست را به نحو احسنت پیاده کنم و برای تیم نساجی مثمر ثمر باشم.

باقری در واکنش به رقابت‌کردن با محمد عباس‌زاده در پست مهاجم گفت: موضوع مهم این است که ما بیرون از زمین باهمدیگر رفیق هستیم و درون زمین هم نه تنها با محمد بلکه با مهدی و رحمان هم یک رقابت‌سالم داریم در کنار رفاقت، رقابت هم می‌کنیم و دغدغه همه ما سربلندی نساجی و موفقیت آن است.

وی در رابطه با هم تیمی شدن با حسین ماهینی و اینکه فکر میکند حضور او تا چه اندازه بتواند برای نساجی مثمرثمر باشد گفت: حسین علاوه بر آنکه خیلی پسر خوب، خوش قلبی است، بازیکن باتجربه و کاربلدی هم است و به جرعت میتوانم بگویم از نظر تجربه حرف اول را میزند. حضور او میتواند صدر در برای تیم نساجی موثر باشد. امیدوارم که بازیکنان هم از تجریبات او استفاده کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم باعث خوشحالی هواداران خوب تیم ناسجی باشیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه فکر می‌کند تیم نساجی بتواند با توجه به جذب نفرات جدید در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند یا خیر گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند در نیم فصل اول جلوی هر تیمی هم که قرار گرفت کلی آن تیم را اذیت کرد، بدون شک با توجه به جذب نفرات جدید هم می‌تواند در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، امیدوارم که خودم و تممی بازیکنان جدید و قدیمی تیم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به موفقیت تیم کمک کنیم.

باقری به عنوان بازیکن سابق تیم استقلال در مورد شرایط این تیم و اینکه آیا فکر می‌کند مجیدی بتواند موفق عمل کند یا خیر گفت: صدر در صد میتواند موفق باشد چرا که آقا فرهاد در پنج هفته آخر که در استقلال به عنوان سرمربی حضور داشت ۳ برد و دو مساوی کسب کرده بود، خود آقا فرهاد بازیکن بسیار خوب و یک مهاجم تمام عیار بود. بنظرم این نکته خیلی مثبت است چرا که بدون شک تیمش هم خیلی هجومی خواهد بود به همین دلیل میتواند نتایج خوبی کسب کند، از صمیم قلبم برای بازیکنان استقلال و آقای مجیدی آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که بتوانند نتایج خوبی کسب کنند و باعث خوشحالی هواداران خوب استقلال باشند.

7655