رئال مادرید نمی‌خواهد ماجرای کپا برای اریکسن تکرار شود

رئال مادرید نمی‌خواهد ماجرای کپا برای اریکسن تکرار شود

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید احتمالا در ژانویه به سراغ خرید کریستین اریکسن خواهد رفت. آنها نمی‌خواهند فرصت را از دست بدهند، اتفاقی که در ژانویه 2018 در هنگام تلاش برای جذب کپا آریسابالاگا روی داد.

ماجرای این دو بازیکن شبیه به هم است. زین‌الدین زیدان در تابستان امسال و تابستان 2017 اولویت را به خرید اریکسن و کپا نداد.

او در آن هنگام می‌خواست که تیمش را حفظ کند و کیلور ناواس و کیکو کاسیا را به عنوان دروازه‌بان داشته باشد. زیدان سه ماه پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی گفت: «من تصمیم خود را گرفتم، چون در میانه فصل نمی‌خواستم تغییری در تیمم بدهم، هرچند که کپا دروازه‌بان خوبی است.»

کپا قراردادش را با اتلتیک بیلبائو تمدید کرد و در پایان آن فصل با قیمت 80 میلیون یورو راهی چلسی شد. این در حالی بود که رئال می‌توانست با تنها 20 میلیون یورو او را جذب کند.

حالا دانیل لوی، رییس تاتنهام حاضر است اریکسن را با قیمتی پایین‌تر بفروشد، چرا که قرارداد او در پایان فصل منقضی می‌شود. رئال به همین دلیل به سراغ جذب اریکسن خواهد رفت، با آن که زیدان در تابستان ترجیح می‌داد پل پوگبا به این تیم بیاید. دانی فان ده بیک هم گزینه دیگر رئال بود.

رئال در حال حاضر 24 بازیکن دارد و زیدان باید پیش از هر مسابقه، شش، هفت بازیکن خود را خط بزند. اما مقامات باشگاه مطمئن هستند که برخی بازیکنان در ژانویه تصمیم به جدایی خواهند گرفت. آنها امیدوارند که اریکسن را جذب کنند و اشتباه دو سال قبل خود را تکرار نکنند.

8444