رئال مادرید گوش به زنگ جذب اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام

رئال مادرید گوش به زنگ  جذب اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام

سایت رسمی فوتبالی- به خدمت گرفتن کریستین اریکسن بازیکن 25 ساله و دانمارکی تاتنهام یکی از اولویت های باشگاه رئال مادرید است. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، بعید به نظر می رسد که اریکسن قراردادش را با تاتنهام تمدید کند و قرارداد فعلی او با این باشگاه انگلیسی تا ژوئن سال 2020 اعتبار دارد.

نزدیکان او نسبت به تمدید قراردادش با تاتنهام خوشبین نیستند و بسیار بعید می دانند که این قرارداد که مدتهاست مذاکراتی برای تمدیدش آغاز شده، به سرانجام برسد. 

دراین میان سران باشگاه مادریدی با دقت تمام این بازیکن دانمارکی را زیر نظر دارند و روزنامه آ.اس در گزارش خود در روز  8 ژانویه به این نکته اشاره کرده بود که سران باشگاه مادریدی قیمت این بازیکن جوان را از سران تاتنهام پرسیده اند. 

البته طبق پیش بینی روزنامه آ.اس احتمال انتقال اریکسن به رئال مادریددر بازار زمستانی، تنها 0.1% است؛ چرا که پوچتینو و مدیران تاتنهام حاضر نیستند تا یکی از ارزشمندترین مهره هایشان را در آستانه بازی های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و نبردشان برای حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ انگلیس از دست بدهند.

اما گذر زمان، به نفع باشگاه رئال است: دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام این خطر را حس می کند که تا یک سال و نیم دیگر، ممکن است این بازیکن را مجانی و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. اریکسن یکی از ستاره های تاتنهام درکنار هری کین است.


اریکسن ونزدیکانش براین باور هستند که الان زمان مناسبی است تا او گام بزرگی در کارنامه ورزشی اش بردارد و قیمت او بین 56 تا 84 میلیون یورو برآورد می شود. طبق گزارش روزنامه ایندیپندنت، سران تاتنهام و رئال برسر رقمی درحدود 100 میلیون پوند در حال مذاکره هستند؛ اما مذاکره با دانیل لوی رئیس سرسخت تاتنهام کار سختی است. طبق گفته نزدیکان اریکسن،این بازیکن دانمارکی رئال را باشگاه خیلی بزرگی می داند و بازی در برنابئو،برای اوافتخار بزرگی است و هرزمان که صحبت از باشگاه های بزرگ می شود، اریکسن درمورد رئال هم حرف می زند و تیم مادریدی احتمالا اولویت اول او خواهد بود.

مارتین شوتس، مدیربرنامه های اریکسن هم ترجیح می دهد فعلا دراین رابطه زیاد صحبت نکند:« ترجیح می دهم درمورد موضوعاتی مثل قراردادونقل و انتقالات نظری ندهم. کریستین دوست دارد روی فوتبال تمرکز کند. تمرکز او همراه با قابلیتهای فوتبالی اش، او را به این سطح رسانده و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد.»

6363