تسلیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رضا جباری

تسلیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رضا جباری

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضایعه درگذشت دایی و خانواده دایی رضا جباری را به سرمربی تیم نوجوانان و پیشکسوت پرسپولیس تسلیت گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در غم درگذشت دایی‌اش به سوگ نشست که قاضی بازنشسته بود.

آن مرحوم، متاسفانه در مسیر بازگشت از کربلا و در پی سانحه رانندگی در حوالی اسلام آباد غرب، دار فانی را وداع گفت. در این سانحه همسر دایی و پسر دایی سرمربی نوجوانان پرسپولیس هم جان باختند. محمد حسن  انصاری فرد  مدیر عامل  باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی  این ضایعه را به جباری و خانواده داغدار وی تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان، برای درگذشتگان علو  درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی خواستار شد.

اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم‌های پایه و بازیکنان تیم نوجوانان پرسپولیس هم با صدور پیام‌هایی مراتب ابراز همدردی خود با جباری را اعلام داشتند.

شایان ذکر است؛ مراسم خاکسپاری مرحومان روز جمعه ۱۹ مهرماه در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد و مراسم ترحیم روز شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در نازی آباد، خیابان بهمنیار، خیابان سعدی برقرار می‌شود.

7413