رضا جباري: پرسپوليس مقابل الاهلي برگ برنده مهمي دارد

رضا جباري: پرسپوليس مقابل الاهلي برگ برنده مهمي دارد

وب سايت رسمي فوتبالي- مهاجم سابق پرسپوليس معتقد است پرسپوليس با اختلاف يك گل مي تواند برنده بازی برابر الاهلی عربستان باشد.

رضا جباری مهاجم سابق سرخ ها در گفتگو با فوتبالی، با مثبت توصيف كردن شرايط اين روزهای پرسپوليس گفت: با 2 پيروزی اخير، روند حركتي پرسپوليس نيز بهتر از قبل شده و می توان به آينده اين تيم بيش از گذشته اميدوار بود. جباری ادامه داد: شايد در چند هفته قبل عملكرد فني تيم چندان موفقيت آميز نبود اما با توجه به تغييراتی كه در نيم فصل دوم در تركيب تيم ايجاد شده بود، اين موضوع كاملا طبيعی بود و حالا تيم در شرايط خوبی به سر می برد و مي تواند تا پايان فصل نيز به اين روند روبه رشد خود ادامه دهد.

جباری در خصوص عملكرد مهاجمان و عناصر تهاجمی پرسپوليس خاطرنشان كرد: من خيلی از انتقاداتی را كه تا چند هفته پيش به مهاجمان پرسپوليس مي شود را قبول نداشته و ندارم. همان طور كه تيم ها و بازيكنان تيم های بزرگ دنيا ممكن است در مقطعی با افت روبرو شوند، ‌اين موضوع در مورد پرسپوليس و بازيكنانش هم صدق می كند. بازيكنی مثل علی عليپور كه در حال حاضر با بيشترين گل زده در صدر جدول آقای گلی ليگ برتر حضور دارد،‌ جزء بهترين مهاجمان ايران است. اين كه اگر او در يك يا چند بازی گل نزند، دليل بر اين نمی شود كه از او انتقادات منفی شود. ضمن اين كه در مورد مهاجمی مثل ماريو بوديمير هم بايد بگويم كه اين بازيكن به نظر من مهاجم خوب و باهوشي است. شايد مثل عليپور به لحاظ سرعتی، قوی نباشد اما در بازي با پيكان نشان داد كه مهاجم باهوشی است و مي تواند در لحظات مهم كمك بزرگی براي پرسپوليس باشد. 

جباری ادامه داد: در 4 سالی كه برانكو در پرسپوليس حضور داشته انتخابات و تصميمات بسيار خوبی را برای تيم گرفته و در مورد انتخاب بوديمير هم بايد به انتخاب او احترام بگذاريم.

اين مهاجم سابق سرخ ها در آستانه بازي برابر الاهلی عربستان خاطر نشان كرد: اين تيم از نظر امكانات و شرايط مالی و اقتصادی اصلا با پرسپوليس قابل مقايسه نيست و از اين حيث شاهد جدالی نابرابر بين پرسپوليس و الاهلی هستيم اما پرسپوليس برگ برنده ای دارد كه الاهلی از آن محروم است و آن هم بازيكنان باغيرت و با استعدادی است كه در يك لحظه می توانند سرنوشت بازی را به نفع ما عوض كنند. 

جباري در پايان گفت: با وجود سختی اين ديدار برای پرسپوليس، پيش بينی من اين است كه تيم برانكو با تفاضل يك گل برنده اين بازی خواهد بود .

7655