واران: همیشه دوست دارم که امباپه را در رئال ببینم

واران: همیشه دوست دارم که امباپه را در رئال ببینم

پایگاه خبری فوتبالی- رافا واران مدافع جوان و موفق رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که همیشه دوست داشته تا کیلیان امباپه را به عنوان هم تیمی درکنارش داشته باشد و بدین ترتیب در مورد گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال امباپه به باشگاه مادریدی اظهار نظر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در طول تابستان صحبتهایی درمورد احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید به گوش می رسید ولی این ستاره فرانسوی در پاری سن ژرمن باقی ماند واین تیم را ترک نکرد. اما حالا رافائل واران در صحبتهایی اعلام کرده که دوست دارد تا این ستاره جوان را درکنار خودش در تیم مادریدی ببیند. البته واران اعلام کرده که امباپه هیچ سوالی درمورد تیم مادریدی از او نپرسیده ولی در صورتی که چنین سوالاتی از او پرسیده شود، او امباپه را به پیوستن به رئال تشویق خواهد کرد.

واران در گفتگو با ال ترانسیستور گفته:« من همیشه دوست دارم که امباپه را درتیمم ببینم. اگر او روزی از من دراین رابطه بپرسد، من همیشه از رئال مادرید تعریف خواهم کرد.»

امباپه در هفته های ابتدایی فصل جدید با مصدومیت سختی دست و پنجه نرم می کرد و شانس حضور در چندین بازی پی.اس.جی را از دست داد و حالا هم به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی فرانسه در بازیهای پیش رو در مرحله مقدماتی یورو 2020 مقابل ایسلند و ترکیه نخواهد بود.

واران در ادامه صحبتهایش با اشاره به شرایط رئال گفت:« ما تیمی رقابتی هستیم و همیشه انگیزه های زیادی داریم تا به روند پیروزی هایمان ادامه دهیم. شاید خستگی ذهنی باعث و دلیل اتفاقاتی بود که در فصل گذشته برای ما رخ داد. به علاوه با بازی کردن در رئال مادرید همیشه تحت فشار هستی که عطش لازم را داشته باشی و به قصد برد به میدان بروی. گل خوردن یک تیم تنها تقصیر مدافعان نیست و اتفاقی است که به تمام بازیکنان تیم بستگی دارد. در بازیهای اخیر تیم ما پیشرفت زیادی داشته ولی مشکل فراتر از ریلکس بودن تیم است. این مشکل حکایت از آن دارد که ما باید سطح بازی مان را در طول تمام دقایق بازی بالا نگه داریم.»

6363