مسی: بهترین تیمی که مقابلش بازی کرده ام؟ اسپانیای 2010

مسی: بهترین تیمی که مقابلش بازی کرده ام؟ اسپانیای 2010

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، در گفتگویی جذاب و استثنایی به بررسی مسائل مختلفی در دنیای فوتبال پرداخته است. او در جریان گفتگو با رادیو کاتالان راک 1 در پاسخ به سوالی در مورد بهترین تیمی که با آن روبرو شده است، از تیم ملی اسپانیا در سال 2010 نام برد و گفت:« بهترین تیمی که مقابلش بازی کرده ام؟ تیم ملی اسپانیاست. ما قبل از جام جهانی 2010 و زمانی که مارادونا سرمربی تیممان بود با آنها روبرو شدیم. آن بازی یکی از بازیهایی بود که من در آن از سطح حریف سورپرایز  شدم.»

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، اشاره مسی به دیدار تیم ملی آرژآنتین و اسپانیا در ورزشگاه ویسنته کالدرون در روز 14 نوامبر سال 2009 است که در آن زمان تیم ملی اسپانیا بعد از قهرمانی در یورو 2008 در اوج آمادگی بود. در آن بازی مارادونا هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده داشت و رومرو دروازه بان تیم ملی آرژآنتین بود و آنسالدی، کولوچینی، دمیچلیس و هاینتزه، در کنار گاگو و ماسچرانو بازی می کردند و ماکسی و دی ماریا هم در کنار ایگواین و مسی در زمین حضور داشتند.

درآن بازی اسپانیا 1-2 و به لطف دو گل ژابی آلونسو از سد آرژآنتین عبور کرد و مسی تنها گل آرژانتین در آن بازی را به ثمر رساند.

6363