مسی: می‌خواستم از بارسلونا جدا شوم اما پیشنهادی نداشتم

مسی: می‌خواستم از بارسلونا جدا شوم اما پیشنهادی نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی مدعی شده که به دلیل مشکلات مالیاتی که با دولت اسپانیا داشت قصد جدایی از بارسلونا را داشته اما پیشنهاد نداشتن از سایر تیم ها باعث شده که به حضور خود در این تیم ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، مسی در تمام طول دوران فوتبال حرفه ای خود در باشگاه بارسلونا بازی کرده و گاهی نیز درباره علاقه اش به این که جز بازیکنان تک باشگاهی باشد، صحبت کرده است اما اگر در تابستان 2017 پیشنهادی از تیمی دیگر داشت شرایط می توانست متفاوت باشد. فوق ستاره آرژانتینی در گفتگو با RAC1 اظهار داشت: " در آن زمان با توجه به درگیری هایی که با وزارت خزانه داری اسپانیا داشتم، می خواستم از بارسلونا جدا شوم و این به دلیل علاقه به جدایی از بارسلونا نبود بلکه به دلیل علاقه ام به جدایی از اسپانیا بود. احساس می کردم با من بسیار بدرفتاری شده و نمی خواستم به حضورم در این کشور ادامه دهم اما هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید من ارائه نشده بود چون همه از علاقه من به ادامه حضور در این تیم اطلاع داشتند. امروز ایده و من خانواده ام این است که فوتبالم را اینجا تمام کنم. خصوصا به خاطر جایگاه و احساسی که در این باشگاه دارم و همچنین به دلیل این که در این شهر خوشحال و خوب هستیم. فرزندانم راحت هستند و نیازی به تغییر دوستی ها نیست. "

او درباره شرایط پرونده و اتهام فرار مالیاتی که در نهایت به پرداخت جریمه 240 هزار یورویی منجر شد، گفت: " این اتفاقات برای من و خانواده ام بسیار سخت بود چون بسیاری از مردم چیز زیادی از آنچه رخ داده، نمی دانند. واقعیت این است که این موضوع به دلیل تمام اتفاقاتی که رخ داده، سخت بود اما بهتر بود که فرزندانم کوچک بودند و چیزی در این باره نمی دانند. "

1070