یونایتدی ها در جستجوی جانشین سولشر؛ از پوچتینو و الگری تا....

یونایتدی ها در جستجوی جانشین سولشر؛ از پوچتینو و الگری تا....

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط درباشگاه منچستریونایتد اورژانسی به نظر می رسد. بعد از باخت 0-1 این تیم مقابل نیوکاسل، این تیم حالا و در پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر تنها 9 امتیاز کسب کرده و زنگهای بحران دراین باشگاه به صدا درآمده اند. شاگردان سولشر تنها چند امتیاز تا منطقه سقوط جدول فاصله دارند و شرایط این تیم نگران کننده به نظر می رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، حالا رسانه های انگلیسی ادامه حضور سولشر را زیر سوال برده اند و لیست گزینه های جانشینی احتمالی این سرمربی نروژی در یونایتد را منتشر کرده اند. روزنامه میرر از مائوریسیو پوچتینو، ماسیمیلیانو الگری و برندان راجزر به عنوان جانشینان احتمالی سولشر نام برده اند و روزنامه سان از آرسن ونگر و گرت ساوتگیت نیز نام برده است:

مائوریسیو پوچتینو: این سرمربی آرژانتینی ایده آل ترین گزینه مدنظر سران یونایتد است. شیاطین سرخ درتابستان نیز برای جذب او تلاش کردند که دراین مسیر ناکام ماندند. او درحال حاضر هدایت تاتنهام را در دست دارد ولی خودش هم به تغییر آب و هوا فکر می کند. کسی به کیفیت کاری این سرمربی آرژآنتینی تردیدی ندارد و می تواند گزینه ایده آلی برای یونایتد باشد.

ماسیمیلیانو الگری: سرمربی سابق یوونتوس در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کرد و با فتح پنج اسکودتوی متوالی سرمربی موفقی به حساب می آید. ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا تنها حسرت این سرمربی ایتالیایی است و روزنامه میرر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که الگری مدتهاست که در حال یادگیری زبان انگلیسی است تا بتواند به هر پیشنهادی از انگلیس پاسخ مثبت بدهد

برندان راجرز: جذب او کار دشواری خواهد بود؛ چرا که راجرز در لستر سیتی روزهای خوبی را پشت سرمی گذارد و تیمش در رده چهارم جدول لیگ برتر است. در عین حال گذشته لیورپولی او نیز کار را برای حضورش در یونایتد سخت خواهد کرد. بسیاری از هواداران یونایتد مخالف حضور راجرز روی نیمکت مربیگری تیمشان هستند

آرسن ونگر و گرت ساوتگیت: هردوی این گزینه ها شانس کمی برای در دست گرفتن هدایت یونایتد دارند. ونگر از زمان جدایی اش از آرسنال در پایان فصل 8-2017 همچنان بیکار است و سالها همکاری با آرسنال شانس او برای حضور روی نیمکت مربیگری یونایتد را کمرنگ می کند. ساوتگیت سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس هم این روزها مسئولیت بزرگی برای هدایت سه شیرها برعهده دارد و بعید به نظر می رسد که به راحتی حاضر به ترک این پست باشد. او به علاوه در عرصه باشگاهی فقط سابقه هدایت میدلزبورو در بین سالهای 2006 تا 2009 را داشته و بعد از ناکامی در ابقای این تیم، از سمتش برکنارشده بود.

6363