جزئیات دستگیری مهاجم اسبق استقلال؛ درگیری در ولنجک

جزئیات دستگیری مهاجم اسبق استقلال؛ درگیری در ولنجک

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل دستگیری مهاجم اسبق استقلال مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، خبر دستگیری مهاجم اسبق استقلال یکی از مهمترین اخبار دیروز بود که بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد و کار به گمانه زنی درباره هویت بازیکن مربوطه و حتی افشای نام او در چند کانال تلگرامی رسید.

روزنامه خبرورزشی در شماره امروز خود به جزئیات این ماجرا اشاره کرده و نوشته: بازیکن سابق استقلال اواخر هفته گذشته همراه همسرش مشغول بازگشت به خانه بود. آنها در ولنجک از سوی یکی از ماموران پلیس راهور متوقف شدند. آن مامور به او اعلام کرد سرعتش غیرمجاز بوده و باید تست الکل هم بدهد. بین آنها بحثی در می‌گیرد و مامور راهوار اقدام به فیلم گرفتن می‌کند.

این مساله به مذاق آن بازیکن بازنشسته خوش نیامد و باعث شد تا بین‌شان درگیری لفظی به وجود بیاید. با بالا گرفتن درگیری لفظی، مردم هم اطراف آنها جمع شدند. پلیس تاکید داشت بازیکن مربوطه به خاطر رانندگی پرخطر و همین طوراستفاده از مسکرات باید دستگیر شود. ماجرا طوری بالا گرفت که نیروی انتظامی هم وارد شد و بازیکن معروف همراه همسرش به کلانتری رفتند.

پلیس راهور هم آمد و کلانتری رای بازداشت موقت او داد. پرونده این بازیکن در حال حاضر به دادگاه رفتهتا قاضی درباره آن تصمیم گیری کند. ظاهرا بازیکن معروف هم عقیده دارد با او رفتار خوبی صورت نگرفته و از پلیسی که با او درگیر شده، شکایت کرده است.

1984