کارگر جم: حق اسماعیلی بود به تیم ملی دعوت می‌شد

کارگر جم: حق اسماعیلی بود به تیم ملی دعوت می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر ضعفی در دفاع استقلال دیده می‌شود، آن به ساختار دفاعی باز می‌گردد نه مدافعانی که در تیم حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، اکبر کارگر جم اظهار داشت: استقلال رفته رفته شکل خود را پیدا می‌کند این پیشرفت در بازیهایی که ارائه می‌دهد کاملا مشهود است. دو پیروزی پی در پی نشان می‌دهد بازیکنان کم کم به هماهنگی رسیده و با تفکرات استراماچونی هم آشنا می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه مشکل گلزنی تیم در حال رفع شدن است و الان تنها نگرانی بابت ضعف در دفاع است. چون این تیم به راحتی به تیم‌های مقابل فرصت گلزنی می‌دهد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: البته با نگاهی به اسامی مدافعان استقلال می‌بینیم بازیکنان خوبی در این منطقه حضور دارند و اگر مشکلی باشد، آن مشکل متوجه ساختار دفاعی است.

کارگرجم تصریح کرد: سیستم استقلال شناور است و کل تیم با هم در حمله و دفاع شرکت می‌کنند. بازیکنان در حال حاضر تا حدود زیادی با شرح وظایف در فاز تهاجمی آشنا هستند. اما هنوز در دفاع به این مرحله نرسیده‌اند.

ملی پوش سابق آبی پوشان با اشاره به لیست تیم ملی گفت: به نظر من جای فرشید اسماعیلی در این لیست خالی است. اسماعیلی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان این روزهای ایران است و حقش بود لااقل برای بازی مقابل کامبوج به تیم ملی دعوت شود.