پوچتینو: نگران اخراج شدن نیستم؛ زندگی مهمتر از فوتبال است

پوچتینو: نگران اخراج شدن نیستم؛ زندگی مهمتر از فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از باخت سنگین تاتنهام مقابل برایتون، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تیم لندنی اعلام کرد که نگران برکناری اش از سمت مربیگری تاتنهام نیست.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام که هفته گذشته در دور دوم بازیهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه۷-۲ مقابل بایرن مونیخ شکست خورده بود، امشب هم با نتیجه 0-3 مغلوب برایتون رده شانزدهمی شد. 

این پنجمین شکست تاتنهام دراین فصل بود و در دقایق ابتدایی بازی،  اشتباه هوگو لوریس نه تنها باعث مصدومیت شدیدش شد، بلکه برایتون را خیلی زود به گل رساند. پوچتینو درمورد مصدومیت دروازه بان فرانسوی تیمش گفت:«این خبر خوبی نیست؛ لوریس به بیمارستان منتقل شده  وباید منتظر اعلام اخبار دقیق تری در مورد شرایط او از سوی باشگاه بمانیم اما چیزی که ما در این بازی دیدیم بسیار تلخ بود.»

این سرمربی آرژآنتینی درمورد عملکرد تیمش دراین بازی گفت:« برد برایتون را زیر سوال نمی برم اما تیمم دراین مسابقه ضعیف کار کرد. در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم تا به جریان بازی برگردیم ولی نتوانستیم خلق موقعیت کنیم. از هواداران تیم معذرت می خواهم و از آنها به خاطر حمایتهایشان تشکر می کنم.»

 پوچتینو در ادامه اعلام کرد که نگران برکناری اش نیست و گفت:«نه من نگران نیستم. تنها چیزی که می تواند من را نگران کند تنها زندگی است نه فوتبال. در فوتبال باید قوی و شجاع کار کنی و وقتی شرایط خوب نیست چهره واقعی ات را نشان بدهی. این همین کاری است که ما باید انجام دهیم. باید خودمان را برای رویارویی با انتقادها آماده کنیم و روی نقاط ضعفمان کار کنیم. دیدگاه من این است و آن را عوض نمی کنم. چون شما در هر صورت باز هم از من انتقاد خواهید کرد.»

 

6363