مصدومیت وحشتناک هوگو لوریس در صحنه گل اول برایتون

مصدومیت وحشتناک هوگو لوریس در صحنه گل اول برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام در جریان دیدار امروز تیمش مقابل برایتون و در صحنه گل اولی که تیم حریف به ثمر رساند به شدت مصدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این مصدومیت تلخ در حالی رخ داد که تنها شش دقیقه از شروع بازی گذشته بود. با برگشتن دست هوگو لوریس او که به شدت درد می کشید با برانکارد و در حالی که ماسک اکسیژن روی صورتش قرار گرفته بود، زمین را ترک کرد.

در جریان این بازی و در دقیقه 6 مسابقه بود که پاسکال گراس سانتر بلندی را روی دروازه تاتنهام فرستاد و لوریس در مهار آن ناکام ماند و توپ به مائوپای رسید و اواین فرصت را یافت تا گل اول برایتون را دراین بازی به ثمر برساند. اما اتفاق دردناک دقیقا در زمانی رخ داد که لوریس روی زمین افتاد. او در شرایطی نامتعادل روی زمین افتاد و دست چپش کاملا برگشت و همین باعث شد تا مصدومیت دردناک و شدیدی برایش ایجاد شود. اعضای کادر پزشکی او را روی برانکارد قرارداده و با ماسک اکسیژن از زمین خارج کردند. بازیکنان تاتنهام و پوچتینو با دیدن درد کشیدن این بازیکن فرانسوی حسابی ناراحت شدند و هواداران حاضر در ورزشگاه فالمر استادیوم هم برای روحیه دادن به لوریس در شرایطی که برروی برانکارد بود ، او را مورد تشویق قرار دادند

لحظاتی بعد مائوریتسیو پوچتینو، گازانیگا، دروازه بان ذخیره تیمش را به زمین فرستاد. در این بازی هم تاتنهام نتوانست به نتیجه مطلوبی دست بیابد و بعد از باخت سنگین مقابل بایرن مونیخ در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فشارها برروی پوچتینو و تیمش افزایش خواهد یافت. 

داوید دخئا، دروازه بان اسپانیایی یونایتد اولین فردی بود که برای لوریس پیغامی را منتشر کرد و در توئیترش، با انتشار یک ایموجی، به شکل دستان درحال دعا، برای سلامت دروازه بان فرانسوی تاتنهام دعا کرد.

6363