سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس: باشگاه به آکادمی توجه ویژه دارد

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس: باشگاه به آکادمی توجه ویژه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به آکادمی نگاه ویژه‌ای دارد و همین موضوع باعث شده تا انگیزه بازیکنان دو چندان شود. 

به گزارش فوتبالی، «منصور هاشمی» سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم امیدهای استقلال در مورد این بازی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما روی یک اشتباه فردی یک پنالتی به حریف دادیم و گل خوردیم. تنها راهی هم که استقلال می‌توانست گل بزند همین پنالتی بود. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: ما بازیکنان خوبی در تیم امید داریم که با انگیزه کار می‌کنند. امیدوارم بتوانیم هدف باشگاه که پشتوانه سازی است را به خوبی انجام دهیم و موفق عمل کنیم و بتوانیم بازیکنان خوبی را برای تیم اصلی و بزرگسالان پرسپولیس پرورش دهیم.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس با اشاره به حضور محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه در بازی این تیم خاطرنشان کرد:  من در خیلی از باشگاه‌ها در رده پایه کار کردم و با شرایط آشنایی دارم. انصاری‌فرد در مجموع  پیگیر شرایط آکادمی است و جلسات زیادی را برگزار می‌کند. او در هفته اخیر دو بار در برنامه‌های تیم امید حضور پیدا کرد و این موضوع بیانگر این است که او تا حد آکادمی و پشتوانه سازی برایش اهمیت دارد. بازیکنان هم وقتی این موضوع را می‌بینند با انگیزه دو چندان کار می‌کنند چرا که می‌دانند به آنها توجه می‌شود.

وی در رابطه با نگاه ویژه گابریل کالدرون به تیم امید هم گفت: کالدرون هم در این مدت بازی‌های دوستانه با تیم‌های آکادمی برگزار کرده و نشان داده که نگاه ویژه‌ای روی تیم‌های پایه دارد. در حال حاضر هم چند بازیکن ما در تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند و امیدوارم شرایط به نحوی پیش رود که بتوانیم از محصولات خود آکادمی در تیم اصلی استفاده کنیم.

هاشمی اضافه کرد: جا دارد که به یک نکته در مورد امیر روستایی اشاره کنم. این بازیکن از تیم زیر ۱۲ سال در پرسپولیس بود و در این آکادمی پرورش یافت. بیش از ۸ سال این بازیکن در پرسپولیس حضور داشت و تنها دو سال او به پیکان رفت و نکته جالب این است که پیکان از پرسپولیس بابت پرورش این بازیکن خواهان حق رشد است. باید این موضوع را کمیته تعیین وضعیت پیگیری و سپس رای بدهد که حق رشد به کدام باشگاه تعلق می‌گیرد چرا که آنها از محصول آکادمی پرسپولیس برای دو سال بهره بردند.

وی گفت: هدف اصلی آکادمی بازیکن سازی است. با حضور مدیری مانند انصاری‌فرد و با استفاده از تجربیات گابریل کالدرون امیدوارم به جایگاهی برسیم که بتوانیم خودمان بازیکن پرورش دهیم و به تیم‌های دیگر بفرستیم و پرسپولیس ه از محصولات آکادمی خودش بهره ببرد.

4344