رضا جباری: علیپور دوباره گلزن اول پرسپولیس می شود

رضا جباری: علیپور دوباره گلزن اول پرسپولیس می شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: به جای انتقادات و تحت فشار قراردادن مهاجمان باید همه کمک کنیم که شرایط برای مردان خط حمله پرسپولیس مساعد شود. 

به گزارش فوتبالی، رضا جباری مهاجم سال های نه چندان دور سرخ ها در خصوص شزایط این روزهای پرسپولیس گفت: با پیروزی تیم در جام حذفی فکر می کنم فشار ناشی از شکست برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی برطرف شده باشد و حالا پرسپولیس باید در لیگ هم پیروزی های خود را ادامه دهد. 

رضا جباری در ادامه گفت: با توجه به فشار بازی های اخیر زمان برای ریکاوری برای پرسپولیس نبوده و این مساله کار را سخت میکند. البته باید بگویم که پرسپولیس نفرات خوب زیادی دارد و کادرفنی برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی دستش باز است  و همین مساله در جام حذفی اتفاق افتاد که اتفاقا نفرات جدید نمایش خوبی را از خود ارائه دادند.

جباری در مورد انتقاداتی که این روزها به مهاجمان پرسپولیس به خصوص علی علیپور وارد است، به خبرنگار فوتبالی گفت: علیپور با وجود سن وسال کم تجربیات خوبی را در این چند سال در پرسپولیس به دست آورده و حتی آقای گل هم شده و نباید او را به خاطر گل نزدن در چند بازی تحت فشار روحی و انتقادات مخرب کرد. به اعتقاد من اگر این فشارها از روی علیپور برداشته شود بدون شک دوباره گلزن اول پرسپولیس خواهد شد.

جباری در پایان در رابطه با بازی پرسپولیس در مشهد برابر تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: شهرخودرو تیم خوبی است که مربی کاربلدی مثل یحیی گل محمدی را در اختیار دارد و حضور او روی نیمکت این تیم در برابر پرسپولیس می تواند نقطه عطف این دیدار باشد. به هرحال من بازی سختی را برای پرسپولیس پیش بینی می کنم اما امیدوارم پرسپولیس در این بازی که امتیازاتش خیلی مهم است با دست پر و پیروزی زمین را ترک کند.

4344