بیانی: عملکرد خط دفاعی استقلال ضعیف است

بیانی: عملکرد خط دفاعی استقلال ضعیف است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عملکرد خط دفاعی استقلال در این فصل ضعیف بوده و استراماچونی باید فکری به حال این مساله کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «شاهرخ بیانی » روز پنجشنبه اظهارداشت: عدم حضور تماشاگران استقلال در بازی با گل‌گهر سیرجان به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به طور حتم اتفاق خوبی نیست و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

وی افزود: عملکرد استقلال در لیگ برتر راضی کننده نبوده و کسب سه امتیاز از پنج مسابقه در شان باشگاه استقلال نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال تا این جای مسابقات متزلزل نشان داده و این‌که استقلال راحت گل می‌خورد نشان از ضعف خط دفاعی استقلال است.

بیانی تصریح کرد: استقلال به طور حتم با ادامه این روند، شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهد داشت و باید شاهد موفقیت‌های تیم رقیب باشد.

وی تاکید کرد: استقلال باید بازی با گل‌گهر سیرجان را با پیروزی پشت سر بگذارد چرا که به این سه امتیاز مسابقه نیازمند است. اگر استقلال نتواند این تیم را در تهران شکست دهد پس چه تیم‌هایی را می‌خواهد شکست دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من همچنان اعتقاد دارم استقلال روی نیمکت خود به یک دستیار ایرانی نیازمند است تا بتواند به استراماچونی کمک کند.

4344