دادگان: دو ساختمان استقلال و پرسپولیس را 99 ساله اجاره داده ام!

دادگان: دو ساختمان استقلال و پرسپولیس را 99 ساله اجاره داده ام!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد دادگان در ادامه مصاحبه  مفصل خود با روزنامه ایران ورزشی درباره مسائل مختلفی از جمله ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، محمد دادگان درباره بحث مطرح شده پیرامون باز پس گیری ساختمان های دو باشگاه استقلال و پرسولیس صحبت کرد. وی گفت:
آن بحث که منتفی شد اما من دو ساختمان را 99 ساله به این دو باشگاه اجاره داده‌ام. هر کس که می‌گوید آنها باید ساختمان‌ها را پس بدهند فقط دنبال سرگرمی مردم است. بالاخره باید اخباری منتشر کنند که اهالی فوتبال سرگرم شوند و مشکلات را از یاد ببرند. شما ببینید استقلال چه مسیری را می‌رفت و پرسپولیس چه مسیری. وزارت ورزش دخالت کرد، مربیان را تغییر داد و مدیران را هم همینطور. برای مردم چه درست کرد؟ حرف درست کرد. هر روز مردم می‌نشینند و می‌گویند دیدی برانکو رفت، دیدی شفر رفت. بالاخره باید سرگرم شوند دیگر.

وی ادامه داد: مهم این نیست که پرسپولیس و استقلال چه جایگاهی پیدا می‌کنند، در دنیا مجامع رأی می‌دهند و هیأت‌مدیره مدیرعامل را انتخاب می‌کند. در ایران اما وزیر، مدیر را انتخاب می‌کند و بعد مدیرعامل به ملاقات اعضای هیأت‌مدیره می‌رود. هیأت‌مدیره می‌نشیند و یکهو می‌بیند یکی داخل می‌آید و می‌گوید من مدیرعامل جدید هستم. به مشکل بخورند می‌گویند ما نبودیم، به پیروزی برسند می‌گویند ما بودیم. 

4344