سماک: به بازی خوب آزمون برابر بنفیکا امیدوار هستیم

سماک: به بازی خوب آزمون برابر بنفیکا امیدوار هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ امیدوار است تا سردار آزمون در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، سرگئی سماک در نشست خبری پیش از بازی تیم زنیت برابر بنفیکای پرتغال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درباره آخرین شرایط سردار آزمون، مهاجم ایرانی گفت: سردار آزمون به خاطر مصدومیت مدت زمانی را برای آماده‌سازی بازی از دست داد. البته او بازی به بازی از نظر شرایط فیزیکی بهتر شده و امیدواریم در بازی برابر بنفیکا بتواند بهتر از گذشته ظاهر شود.

سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ درباره حریف پرتغالی نیز اظهار داشت: بنفیکا تیمی است که با کنترل توپ به دنبال حمله‌های سرعتی، بازی در کناره‌ها و ارسال توپ‌های بلند است. البته این تنها خصیصه تیم بنفیکا نیست و آنها از بازیکنان جوان و توانمندی برخوردار هستند. حریف سختی برای زنیت خواهند بود اما آماده این نبرد هستیم. مدت‌ها منتظر بازی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بودیم و باید تمام توان خود را به نمایش بگذاریم.

تیم زنیت که در بازی هفته نخست گروه G لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی سردار آزمون به تساوی یک- یک برابر تیم لیون فرانسه دست یافته بود از ساعت 22:30 دقیقه امشب (چهارشنبه)  میزبان تیم بنفیکای پرتغال است.

9697