قاسمی‌نژاد: می‌خواهیم از پرسپولیس انتقام بگیریم/ امیدوارم طلسممم شکسته شود

قاسمی‌نژاد: می‌خواهیم از پرسپولیس انتقام بگیریم/ امیدوارم طلسممم شکسته شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: فصل گذشته سه بار به پرسپولیس باختیم و امیدوارم انتقام آن شکست‌ها را بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، به نقل از تسنیم، محمدامین قاسمی نژاد با اشاره به پیروزی تیمش برابر نساجی در جام حذفی گفت: نساجی جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران است و در زمین حریف، بازی سختی داشتیم. بازی روی چمن مصنوعی هم کار ما را سخت‌تر کرد و بعد از بازی بدن‌های بازیکنان به شدت درد گرفته بود. خدا را شکر که بازی را بردیم و به مرحله بعدی رسیدیم.

وی با اشاره به دیدار برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت کردیم و شرایط شهر خودرو خوب است. خودمان را آماده این بازی می‌کنیم و هدفی جز برد نداریم. معمولا تیم‌ها وقتی برابر پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند انگیزه بالایی دارند و بازیکنان ما هم برای این بازی آماده هستند.

بازیکن شهر خودرو در ارتباط با تفاوت پرسپولیس با تیم سال گذشته خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و امسال هم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. سبک کالدرون هم با برانکو متفاوت است. آنها در بیرون از خانه هم دنبال برد هستند ولی ما میزبانیم و باید سه امتیاز را بگیریم. سال گذشته در لیگ برتر و جام حذفی سه بار برابر پرسپولیس شکست خوردیم و حالا می‌خواهیم انتقام آن شکست‌ها را در بازی روز جمعه از پرسپولیس بگیریم.

قاسمی‌نژاد که تا حالا برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشده، در این خصوص عنوان کرد: برای من موفقیت شهر خودرو از هر چیزی مهمتر است ولی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم طلسم گل نزدنم به پرسپولیس هم شکسته شود.

7413