خبر بد برای اینتری ها: لوکاکو غایب بزرگ مصاف با بارسلونا

خبر بد برای اینتری ها: لوکاکو غایب بزرگ مصاف با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی باشگاه اینترمیلان در صحبتهایی اعلام کرد که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی و توانای تیمش شرایط حضور در بازی این تیم مقابل بارسلونا در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، طبق گفته کونته، لوکاکو مشکلاتی از ناحیه عضله چهارسرران دارد و حدود ده روزی است که در این ناحیه احساس درد می کند. کونته دراین رابطه گفته:« از ده روز پیش لوکاکو با مشکلی در ناحیه عضله چهارسرران روبرو شد. همچنان درد می کشید و ما ترجیح دادیم تا در مورد لوکاکو ریسک نکنیم؛ چون باید به شرایط و مشکلات بازیکنان احترام گذاشت.»

کونته در ادامه تاکید کرد که پزشکان باشگاه تستهایی از شرایط ران لوکاکو به عمل آورده اند و گفت:« البته ما خیالمان راحت است و درکمال آرامش شرایط او را تحت نظر داریم.»

این خبر تقریبا یک ساعت بعد از ورود کاروان اینترمیلان به شهر بارسلونا منتشر شد. رسانه های ایتالیایی در گزارشهایشان جزئیات بیشتری را منتشر نکرده اند و در برخی از این گزارشها به این نکته اشاره شده که با توجه به بازی هفته آینده اینترمیلان مقابل یوونتوس در سری آ ، کونته ترجیح داده تا درمورد لوکاکو ریسک نکرده و به او استراحت بدهد.

 6363