اتوئو: مسی را مثل پسرم بزرگ کردم

اتوئو: مسی را مثل پسرم بزرگ کردم

پایگاه خبری فوتبالی- ساموئل اتوئو مهاجم سابق باشگاه های بارسلونا و اینترمیلان در گفتگوی مفصلی که با روزنامه گاتزتادلوسپورت داشته، در مورد مصاف پیش روی دو تیم سابقش در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، اتوئو همچنین درمورد ارتباطش با لیونل مسی در رختکن تیم کاتالان اظهار نظر کرده است.

اتوئو در بخشی از این گفتگو با اشاره به عملکرد خوب اینترمیلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی و جذب روملو لوکاکو گفت:« کونته با دراختیار داشتن لوکاکو می تواند به رویاپردازی در نوکمپ فکر کند. البته اگر لئو مسی در این بازی به میدان برود، داستان به نحو دیگری رقم خواهد خورد. لئو یک بازیکن مقدس است؛ بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. من او را مثل فرزند خودم بزرگش کرده ام.»

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که شروع متزلزل بارسلونا در رقابتهای این فصل با مصدومیت و غیبت مسی ارتباط نزدیکی داشته:« از آنجا که بازیکن مقدس بارسا زمان کمی برای تیمش در ابتدای فصل بازی کرده این تیم شروع خوبی در رقابتهای این فصل نداشته، مسی خود بارسلوناست. اگر مسی نباشد، کاملا محسوس است که بازیکن مقدس بارسا در زمین نیست. اگر مسی مقابل اینتر در ترکیب تیم قرار بگیرد، بعید است بتوان برای این بازی شانس 50-50 قائل بود.»

این بازیکن کامرونی در مورد سرمربیانی که در بارسا و اینتر داشته، به تمجید از گواردیولا و مورینیو پرداخته. او دراین رابطه گفت:« من با سرمربیان زیادی به افتخارات فراوانی رسیده ام ولی پپ ویژگی های متفاوتی دارد. او کاری می کند که تو برای لذت بردن، فوتبال بازی کنی.» و در بخش دیگری درمورد مورینیو به این نکته اشاره کرد که دوست دارد شاهد بازگشت او به دنیای مربیگری باشد:« این عادلانه است که مورینیو کمی استراحت کند ولی فصل آینده دوست دارم او را در بارسلونا یا تیم ملی کامرون ببینم.»

6363