کلوپ: بالاخره ناپولی هم به خانه ما خواهد آمد

کلوپ: بالاخره ناپولی هم به خانه ما خواهد آمد

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شروع ضعیفی در رقابتهای این فصل داشت و در اولین بازی اش در مرحله گروهی این فصل با نتیجه 0-2 مغلوب ناپولی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، یورگن کلوپ سرمربی قرمزها حالا تیمش را برای بازی در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با سالزبورگ در آنفیلد آماده می کند. او در کنفرانس خبری اش در آستانه این بازی حساس شرکت کرد و در بخشی از حرفهایش به تمجید از ویرجیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول پرداخت.

کلوپ در صحبتهایش اعلام کرد که بعد از لغزش فن دایک در بازی های اخیر، اصلا اعتمادش را به او ازدست نداده است. کلوپ دراین رابطه در پاسخ به این سوال که آیااز نظر او فن دایک بهترین مدافع دنیاست گفت:« بله من اینطور فکر می کنم. من واقعا از همه مدافعان تیمم راضی هستم ولی به نظرم فن دایک درحال حاضر بهترین مدافع دنیاست. ما مقابل ناپولی گل خوردیم. شما آقای خبرنگار اهل کدام کشوری؟ ایتالیا؟ حدسش را می زدم. هنوز فکر می کنم که آن خطا پنالتی نبود. ناپولی هم به خانه ما خواهد آمد.. پس هنوز سرنوشت رقم نخورده. ما در آن بازی باختیم. این درست است..ولی باید روند بردهایمان را شروع کنیم.»

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد:« اصلا حس نمی کنیم که نیمی از راه برد در بازی با سالزبورگ را طی کرده ایم. اصلا اینطور نیست. آنها خیلی ها را سورپرایز خواهند کرد ولی اگر کسی در دنیا باشد که بهتر از بقیه بداند که آنها چطور می خواهند بازی کنند، آن فرد من هستم. من اطلاعات و شناخت خوبی از این تیم دارم و می خواهیم سخت گیر ترین و اذیت کننده ترین حریف ممکن برای سالزبورگ باشیم. کار برای سالزبورگ آسان نخواهد بود.»

در دور اول گروهی، سالزبورگ با نتیجه 2-6 از سد خنک عبور کرد و ارلینگ برات هالاند، بازیکن 19 ساله این تیم درآن بازی هت تریکی تماشایی را به نمایش گذاشت. کلوپ دراین رابطه ادامه داد:« نروژ فوتبالیستهای خوبی دارد.هالاند هم بازیکن فوق العاده ای است؛ یک بازیکن جوان، با اعتماد به نفس ومتمرکز. یک بازیکن آماده که درشرایط ایده آلی است. البته متاسفانه او تنها تهدید سالزبورگ نیست  ولی بازیکن آماده ای است. ما برنامه های خاصی برای مهار او داریم و باید بازی فردا را ببینید تا متوجه شوید که ما چه خواهیم کرد.»

 

6363