ساکا جوان ترین بازیکن تاریخ مصاف‌های یونایتد- آرسنال شد

ساکا جوان ترین بازیکن تاریخ مصاف‌های یونایتد- آرسنال شد

پایگاه خبری فوتبالی-بوکایو ساکا بازیکن جوان و 18 ساله آرسنال در بازی امشب منچستریونایتد و آرسنال تاریخ ساز شد.

به گزارش فوتبالی، او با حضور درترکیب آرسنال در بازی امشب ورزشگاه اولدترافورد، جوان ترین بازیکن تاریخ مصافهای دو تیم در لیگ برتر لقب گرفت. ساکا امشب در سن 18 سال و 125 روزگی دراین بازی به میدان رفت. او فصل گذشته توانست تا با اثبات مهارتهایش خودش را به تیم اصلی آرسنال برساند و اولین بازی اش برای این تیم را در لیگ اروپا مقابل ورسکلا برگزار کرد و بعد از آن هم در مصاف با قره باغ 90 دقیقه تمام برای تیمش بازی کرد.

بعد از آن او در بازیهای تیمش مقابل بلکپول و فولام در جام حذفی و لیگ برتر به میدان رفت و امسال فرصتهای بیشتری در اختیار او قرار گرفته است.

چند روز پیش بود که ساکا در برد 0-3 تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت نقش پررنگی را ایفا کرد و یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند و در دو گل دیگر تیمش هم تاثیرگذار بود.

او اولین حضورش درترکیب اصلی آرسنال در لیگ برتر را هفته گذشته و در شب مصاف با استون ویلا تجربه کرد. ساکا در 45 دقیقه ابتدایی درترکیب تیمش بود و در برد 2-3 تیمش مقابل استون ویلا سهیم شد. در بازی امشب پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد هم صدمین بازی اش در لیگ برتر انگلیس را انجام داد. او در 99 دیداری که تا به امروز در لیگ برتر انگلیس برگزار کرده بود، در 49 گل تیمش تاثیرگذار بوده و 24 گل زده و 25 پاس گل داده. 

6363