کواچ: کین به خوبی لواندوفسکی است!

کواچ: کین به خوبی لواندوفسکی است!

سایت رسمی فوتبالی- نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ در صحبتهایی به تمجید از هری کین مهاجم باتجربه تاتنهام پرداخته است. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم بایرن مونیخ و تاتنهام سه شنبه شب در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت و حالا کواچ با تمجید از هری کین، او را با روبرت لواندوفسکی مقایسه کرده است. بایرن کارش در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا را با برد 0-3 مقابل ستاره سرخ بلگراد آغاز کرد و تاتنهام در اولین بازی اش درمرحله گروهی به تساوی 2-2 مقابل المپیاکوس دست یافت. لواندوفسکی هم فصل 20-2019 را به طرز حیرت آوری آغاز کرده ودر بازی با ستاره سرخ دومین گل تیمش را به ثمر رساند و هری کین هم گل اول تیمش را وارد دروازه حریف یونانی نموده بود.

کین تا به اینجای فصل درتمامی تورنمنتها 6 گل زده و لواندوفسکی تا امروز به 11 گل رسیده. حالا نیکو کواچ، سرمربی بایرن در تمجید از هری کین، او را با لواندوفسکی مقایسه کرده و گفته:« کیفیت کاری هری کین در لیگ برتر و تیم ملی انگلیس گویای همه چیز هست. او حیرت آور است و می تواند هرکاری انجام دهد. او ضربات سر خوبی می زند و کاری نیست که کین از پس آن بر نیاید. او مهاجم واقعا قدرتمندی است. او و لواندوفسکی در جمع 2..3 یا 4 مهاجم برتر دنیا هستند. باید ببینیم که کین در بازی فردا چه خواهد کرد. من به شاگردانم درمورد کین اطلاعات بیشتری خواهم داد.»

کواچ ادامه داد:« بازی سختی در یک استادیوم فوق العاده خواهد بود و قطعا جو ورزشگاه هم حیرت انگیز خواهد بود. فکر می کنم که سه سال پیش بود که من در ماه فوریه به اینجا آمده بودم و بازی تاتنهام مقابل سوانسی را تماشا کردم. به نظر من تاتنهام نور مثبت بزرگی در فوتبال اروپاست. حالا آنها می توانند با تیمهای بزرگ رقابت کنند و حتی شبیه تاتنهام 6 یا 7 سال پیش نیستند. پوچتینو عملکرد فوق العاده ای دراین تیم داشته و الگوی خوبی برای دیگران است تا بفهمند که صبوری چقدر مهم است. تمام بازیکنان این تیم درکلاس جهانی هستند و ما می دانیم که چه چالش سختی پیش روی ماست.» 

 

 6363