ناکامی رئال در کسب برد خانگی در لیگ قهرمانان 344 روزه شد

ناکامی رئال در کسب برد خانگی در لیگ قهرمانان 344 روزه شد

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید در شرایطی خود را برای رویارویی با کلوب بروژ بلژیک در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند که آماری منفی مقابل نام این تیم ثبت شده است.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها حالا رکورد بدترین رونددر بازیهای خانگی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را دارند و در دو بازی اخیر خانگی شان در لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو بازنده بودند و بدین ترتیب 344 روز است که در خانه و مقابل چشمان هوادارانشان موفق به کسب برد در لیگ قهرمانان اروپا نشده اند. زیدان و شاگردانش در مصاف با بروژ می خواهند روند این آمار منفی را متوقف کنند.

آخرین باری که رئال مادرید در دیداری خانگی درلیگ قهرمانان اروپا موفق به برد شده بود، به 23 اکتبر سال 2018 برمی گردد که در آن روز رئالی ها در برنابئو توانستند مقابل ویکتوریا پلزن به پیروزی برسند. آن بازی آخرین بازی رئال مادرید زیرنظر جولن لوپتگی در لیگ قهرمانان اروپا بود و کمی بعد از آن، مصاف با بارسلونا در نوکمپ انتظار کهکشانی ها را می کشید.

در آن روز رئال مادرید موفق شد تا با نتیجه 1-2 از سد ویکتوریا پلزن عبور کند و گلهای مادریدی ها را کریم بنزما و مارسلو به ثمر رساندند؛ اما به رغم این برد، رئال در آن بازی تیمی ضعیف به نظر می رسید. آن آخرین برد خانگی رئال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز بود.

بعد از برکناری لوپتگی و نشستن سانتیاگو سولاری روی نیمکت مربیگری رئال، اوضاع برای این تیم بهتر نشد و آنها در مرحله گروهی با نتیجه 3-0 در خانه مغلوب زسکا مسکو شدند و بدین ترتیب رئال برای اولین بار در تاریخش در دو بازی متوالی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا طعم باخت را چشید.

پس از آن آژاکسی ها به خانه رئال رفتند و با برد 4-1 در برنابئو، رئال را از گردونه رقابتها کنار گذاشتند. آن مصاف که در روز 5 مارس برگزار شد، آخرین بازی خانگی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز بود. آنها در رقابتهای این فصل اروپایی هنوز در خانه میزبان تیمی نشده اند و کارشان را به عنوان تیم میهمان آغاز کردند که در آن بازی و در خانه پاری سن ژرمن مغلوب حریف پاریسی شدند.

سه باخت در 4 مصاف خانگی اخیر مادریدی ها در لیگ قهرمانان اروپا و دریافت سه یا بیش از سه گل در هریک از این باختها، آمار فاجعه باری را به نام تیم کهکشانی به ثبت رسانده و حالا زیدان و شاگردانش قصد دارند تا هرچه سریعتر این روند منفی را متوقف کنند. آنها در بازی با کلوب بروژ این فرصت را خواهند داشت.

6363