مربی فوتبال استقلال نوین ماهشهر: مقابل مس کرمان نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم

مربی فوتبال استقلال نوین ماهشهر: مقابل مس کرمان نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال نوین ماهشهر گفت: بازیکنان ما نیز در این بازی نمایش فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند و موفق شدند در این هوای گرم به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنند. 

به گزارش فوتبالی، سمیر مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال نوین ماهشهر پس از پیروزی تیمش برابر مس نوین کرمان  و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور،  اظهار کرد: خوشبختانه بازی خیلی بود و حیف کرمانی یک تیم با برنامه‌ای بود که در تمام خطوط فوق العاده بازی کرد و جنگید.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نیز در این بازی نمایش فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند و موفق شدند در این هوای گرم به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنند.

سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر با بیان اینکه به گل‌های بیشتری می‌توانستیم دست یابیم، تصریح کرد: پس از گل دوم فرصت برای به ثمر رساندن گل‌های سوم و چهارم وجود داشت که بر اثر بی دقتی بازیکنان از دست رفت.

مجیدی با اشاره به نحوه حضور این تیم در مرحله بعد مسابقات جام حذفی، یادآور شد: همانطور که می دانید، فرصت نقل و انتقالات لیگ سه به اتمام رسیده و ما اجازه اضافه کردن بازیکن به ترکیب خود را نداریم، ضمن اینکه در بازی امروز پنج تن از بهترین بازیکنان و نفرات کلیدی خود را در اختیار نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد:  ما تیم خوبی هستیم ولی جوانانی که امروز به ترکیب تیم اضافه شدند، با کیفیت بالایی بازی کردند و جای بازیکنان غایب را به خوبی پر کردند.

4344