فورلان: اینترمیلان می تواند بارسلونا را سورپرایز کند

فورلان: اینترمیلان می تواند بارسلونا را سورپرایز کند

سایت رسمی فوتبالی- دیگو فورلان مهاجم سابق اینترمیلان و اتلتیکو مادریددر آستانه بازی حساس و تماشایی بارسلونا و اینتر که چهارشنبه شب در دوردوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، در مورد این بازی اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، فورلان در گفتگو با گاتزتا دلوسپورت تاکید کرده که اینتر می تواند از سد بارسا عبور کند. او دراین رابطه گفته:« واقعا فکر می کنم که اینترمیلان می تواند بارسا را سورپرایز کند. اینتری ها در فصل تابستان خیل خوب به تقویت تیمشان پرداختند و شروعشان در رقابتهای این فصل سری آ حیرت آور بوده. من کنجکاوی زیادی دارم تا ببینم این بازی چطور پیش خواهد رفت. البته بارسلونا همیشه در خانه اش بارساست و هرگز نمی توان روی ضد حمله روی دروازه آنها حساب باز کرد.»

فورلان امیدوار است که لیونل مسی به این بازی جذاب و تماشایی برسد و انگیزه های زیادی دارد تا دوئل لوئیس سوارز و دیگو گودین، دو هم وطنش را در این بازی ببیند:« امیدوارم که چالش زیبایی را شاهد باشیم. سوارز یک گلزن تمام عیار است. گاهی وقتها شاید به نظر برسدکه او در زمین نیست ولی او همیشه می تواند مشکل ساز شده و تفاوتها را رقم بزند. در مقابل او یک مدافع قدرتمند قرار خواهد داشت. یک مدافع سریع، رئیسی فوق العاده در خط دفاع و خط حمله که تجربه بی نظیری دارد: دیگو گودین.»

6363