اردلان آشتیانی: نعمتی در جناح راست کارآیی بیشتری دارد

اردلان آشتیانی: نعمتی در جناح راست کارآیی بیشتری دارد

پایگاه رسمی فوتبالی- بازیکن سابق پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم پرسپولیس در برابر ماشین سازی  با مشکل روبرو شود و با توجه به توان فنی تیم، پرسپولیس با جواز صعود به مرحله بعدی  جام حذفی به تهران باز می گردد.

به گزارش فوتبالی، اردلان آشتیانی در خصوص شرایط پرسپولیس تا به امروز گفت: به اعتقاد من شرایط پرسپولیس بدن یست .به هر حال برای  هر تغییر و تحولی باید زمان کافی داده شود تا شرایط به روال عادی بازگردد. پرسپولیس امسال پس از 4 سال کار با برانکو در کادرفنی اش شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده و همه از جمله هواداران و کارشناسان شرایط این روزها را با شرایط زمان برانکو می سنجند و طبیعی است که سطح توقعات از این تیم بالا باشد. 

آشتیانی در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: فکر نمی کنم پرسپولیس در برابر ماشین سازی  با مشکل روبرو شود و با توجه به توان فنی تیم، پرسپولیس با جواز صعود به مرحله بعدی  جام حذفی به تهران باز می گردد.

وی در پایان در خصوص بازیکنان هم پستی اش در پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس در جناح راست بازیکنان خوب و آماده ای دارد و با توجه به حضور نفراتی چون حسین ماهینی، مهدی شیری و سیامک نعمتی در این منطقه شاهد رقابت خوب و جذابی در جناح راست پرسپولیس هستیم. البته به اعتقاد من شرایط سیامک نعمتی در حال حاضر از سایر گزینه ها بهتر است . او در فاز حمله کارآیی بیشتری برای پرسپولیس دارد و این مساله او را نسبت به دیگر گزینه های جناح راست متمایز می کند. 

7655