کاظمی: استراماچونی باید استقلال را از بحران خارج کند

کاظمی: استراماچونی باید استقلال را از بحران خارج کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: : «آندره آ استراماچونی» به عنوان سرمربی استقلال وظیفه دارد تیمش را از این بحران، خارج کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «حسین کاظمی» روز دوشنبه اظهار داشت: استقلال تاکنون در لیگ برتر نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و این اصلا اتفاق خوشایندی برای آبی‌پوشان تهرانی نیست.

وی افزود: استقلال تیم جوانی است و حضور نداشتن چند بازیکن باتجربه که بازیکنان از آنها حرف شنوی داشته باشند، کاملا به چشم می‌آید.

کاظمی تصریح کرد: این که استقلال نمی‌تواند پس از گل زدن دروازه‌اش را بسته نگه دارد و خیلی راحت گل می‌خورد به استرس و مشکلات روحی بازیکنان بر می‌گردد. شاید اگر بازیکنی مثل «پژمان منتظری» که تجربه زیادی دارد در خط دفاعی این تیم حضور داشت چنین اتفاق‌هایی برای استقلال رخ نمی‌داد.

وی تاکید کرد: اگر روندی که استقلال آغاز کرده، ادامه پیدا کند، این تیم همچون فصل‌های گذشته با ناکامی لیگ برتر را به پایان خواهد رساند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال از کمبود هافبک طراح و مهاجم گلزن در ترکیب خود رنج می‌برد و مسولان این تیم باید در این ۲ پست بازیکن به خدمت بگیرند تا نقاط ضعفشان را پوشش دهند.

4344