ساری: انتخاب مهاجمان تیم از بین این همه بازیکن زهردار سخت است

ساری: انتخاب مهاجمان تیم از بین این همه بازیکن زهردار سخت است

سایت رسمی فوتبالی- مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در پایان دیدار تیمش مقابل اسپال با خبرنگاران به گفتگو پرداخت  و یادآوری کرد که درآستانه مصاف تیمش با اینترمیلان، هنوز بازیهای نرآتزوری را تماشا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، ساری در کنفرانس خبری اش بعد از برد مقابل اسپال در آنالیز این بازی گفت:«امروز عملکرد خوبی داشتیم، البته در دقایق نخست نیمه اول برای هماهنگی به مشکل خوردیم و  نتوانستیم ریتم بازی خوبی ارائه کنیم. از سوی دیگر اسپال هم در نیمه اول به خوبی راه های نفوذ را بسته بود و فشرده کار می کرد؛ حتی گرفتن توپ از آنها درنیمه اول کار سختی بود..اما درنیمه دوم اوضاع فرق کرد و ما بهتر کار کردیم. از عملکرد ماتوئیدی دراین بازی رضایت دارم امره جان هم خوب کار کرد و می تواند برای تیم ما مفید باشد.»

ساری در ادامه به تمجید از عملکرد پیانیچ دراین بازی پرداخت و درمورد دیبالا و رونالدو هم اظهار نظر کرد و گفت:«پیانیچ خیلی تلاش می کند. او واقعا در ضربات آزاد فوق العاده است. دیبالا هم در شرایط خوبی است و در کنار رونالدو خوب و موثر کار می کند. کریس در جریان بازی چند فرصت گلزنی داشت. من در خط حمله مهاجمان پرشور و پرتحرک و زهرداری دارم. ایگواین نیز فوق العاده است اما به هر حال باید در هر بازی انتخاب هایی داشته باشم.»

یووه هفته آینده دیدار حساسی مقابل اینترمیلان خواهد داشت. ساری درمورد آن بازی گفت:«راستش هنوز دراین فصل بازیهای اینتر را تماشا نکرده ام. ما تنها روی بازی بعدی مان تمرکز می کنیم و تا به امروز فکر و ذکرمان درگیر اسپال بود. امشب چند بازی از بایرن لورکوزن را تماشا می کنیم و سپس شام می خوریم.شنیده ام که اینتر خیلی خوب بازی می کند. من تردیدی نداشتم زیرا آنها بازیکنان و مربی باکیفیتی دارند. همیشه گفته ام  که این فصل، فصل متعادل تری خواهد بود.»

بخش بعدی صحبتهای ساری درموردبازیهای پیش روی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ بود.او دراین رابطه گفت:«در حال رقابت هستیم ومطمئنا شرایط تیم های رقیب را بررسی می کنیم، امشب بازی لورکوزن حریف بعدی مان در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا خواهم کرد و از سوی دیگر سری آ هم نزدیک و فشرده دنبال خواهد شد و به همین خاطر باید همچنان به مبارزه ادامه دهیم.»


6363