تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

وب سایت رسمی فوتبالی- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی ایران در مرحله مقدماتی مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی نوشت:

از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران  صعود تیم ملی زیر 16 سال ایران به رقابت‌های قهرمانی 2020 -بحرین را تبریک می‌گویم. همچنین موفقیت در سازماندهی و برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی زیر 16 سال آسیا که در همدان برگزار شد، را تبریک می‌گویم.

بدون شک این موفقیت برگرفته از فداکاری، پشتکار و تلاش بی‌وقفه در برگزاری مسابقات این چنین سطح بالا بوده است. قدردانی صمیمانه من از کمیته سازماندهی محلی را در راستای این میزبانی فوق‌‌العاده که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شاهد آن بودند، پذیرا باشید.

امیدوارم تیم ملی زیر 16 سال ایران به موفقیت های بیشتری در مسیر مسابقات پیش رو و همچنین رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که سال آینده به میزبانی بحرین برگزار می شود، دست پیدا کند.

لازم به توضیح است، مسابقات گروه C مرحله مقدماتی رقابت‌های نوجوانان آسیا به میزبانی استان همدان برگزار شد و در نهایت شاگردان عبدی موفق شدند با سه پیروزی و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم اول گروه C به مسابقات قهرمانی نوجوانان2020 آسیا صعود کنند.

4344