رونالدوی برزیلی: می خواستم مسی را به وایادولید ببرم ولی نشد

رونالدوی برزیلی: می خواستم مسی را به وایادولید ببرم ولی نشد

سایت رسمی فوتبالی- رونالدوی برزیلی رئیس باشگاه وایادولید یکی از میهمانان نشست World Football Summit  بود و در جریان این نشست صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورد.

به گزارش فوتبالی، او در بخش اول صحبتهایش درمورد باشگاهش، وایادولید صحبت کرد و گفت:« پارسال سختی های زیادی کشیدیم ولی در حال حاضر می جنگیم که تا پنج سال دیگر بتوانیم تیم را به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برسانیم.» او در پاسخ به سوالی درمورد دیدار با مسی در جریان اهدای جوایز سالانه فیفا گفت:« سعی کردم مسی را متقاعد کنم تا به وایادولید بیاید ولی او به بارسلونا متعهد است.»

*وایادولید: از زمانی که از فوتبال خداحافظی کردم، خودم را برای این چالش جدید آماده می کردم. بعد از شش یا هفت سال حس کردم که آماده ام. یک سال و نیم به دنبال گزینه های مختلف در انگلیس بودم ولی خرید یک باشگاه در انگلیس به مراتب گرانتر بود. در اسپانیا هم همینطور بود. چون من در مادرید زندگی می کنم. فقط بعد ورزشی ماجرا برایم مهم نبود...به دنبال یک باشگاه بودم که هوادار و سنن زیادی داشته باشد. وایادولید گزینه ایده آلی بود و از سوم سپتامبر سال 2018 تا به امروز تغییرات زیادی در این تیم داده ایم.کاملا به بازیکنان گفته ام که آنها اولویت اول ما هستند. در سالهای اخیر تیم در دسته اول و دوم بوده و بدهی زیادی داشت ولی می خواهیم با این تیم به جایگاه بالایی برسیم . هدف فعلی مان بقا در لالیگاست ... تا پنج سال آینده به لیگ قهرمانان اروپا برسیم.

*سرمربیگری: دوست دارم وارد دنیای مربیگری شوم. حتی دوست دارم تا با تیمم تمرین کنم. روی فرم بودن خیلی سخت است. من برای سلامت خودم تمرین می کنم. بازیکنان تیم از من توصیه می خواهند. بعد از تماشای اولین بازیهای تیمم، به بازیکنانم توصیه هایی می کردم که آرامششان را حفظ کنند یا بهتر حرکت کنند. یکی از آنها یک بار به من گفت:"خب تو رونالدو هستی" بازیکنان ما میراث اصلی تیممان هستند و من هرگز با آنها جرو بحث نمی کنم. اگر بتوانند به هدفهایمان برسند، هرچه بخواهند به آنها می دهم. دوست دارم آنها حس کنند که قدرشان را می دانیم و برایمان محبوب هستند. من خیلی وقتها از بازیهاهی تیم عصبی و ناراحت می شوم ولی چیزی به سرمربی تیم نمی گویم و سعی می کنم او و بازیکنان را ناراحت نکنم. نه قبل و نه بعد از بازی به رختکن نمی روم.  اصلا حضور هریک از اعضای باشگاه، به جز اعضای کادر فنی و تیم اصلی را به رختکن ممنوع کرده ام.

*رویای ورزشی: من در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کردم و هنوز هم مملو از انگیزه ام. هدفم این است که تیممان را در لالیگا نگاه داریم. در طول پنج سال اگر بتوانیم ساختارهای تیم را درست کنیم و سرمایه گذاری های مناسب انجام دهیم، طبیعتا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مبارزه خواهیم کرد. چرا فکرهای بزرگ نداشته باشیم؟ کارهای زیادی پیش رو داریم و این هدف ماست. نمی خواهیم خودمان را محدود کنیم.

*دربی شهر مادرید: من بیش از هرزمان دیگری مسابقات فوتبال را تماشا می کنم. همه بازیها را می بینم و بازیهای تیمم را از ورزشگاه دنبال می کنم و در خانه دوباره تتماشا می کنم. برای دیدن بازی اسپانیول- وایادولید به بارسلونا خواهم رفت و نیم نگاهی هم به بازی رئال خواهم داشت که تیم محبوب من است. زیدان بهترین سرمربی ممکن برای رئال مادرید است. او الان به مشکلاتی برخورده ولی فصل طولانی است. زیدان دوباره ارزش و توانایی هایش را با فتح جامهای مختلف در دنیای فوتبال به نمایش خواهد گذاشت.

 6363