اعلام آرای کمیته وضعیت

اعلام آرای کمیته وضعیت

وب سایت رسمی فوتبالی- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود را صادر کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت نیما انتظاری آردی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 370 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

*در پرونده شکایت کیانوش میرزایی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 8 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق محکوم شد.

*در پی شکایت مجتبی روشنگر از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت 645 میلیون ریال بابت اصل خواسته به اضافه مبلغ 12 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمدعلی اکبرخواه از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 330 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 6 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق محکوم می گردد.

*در پرونده شکایت محمد مقدری امیری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

*با توجه به شکایت داودنژاد محمود مهابادی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته به اضافه مبلغ 12 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت یزدان عباسیان از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 587 میلیون و 350 هزار ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 31 میلیون و 747 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

4344