رییس لالیگا: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

رییس لالیگا: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سایت رسمی فوتبالی - خاویر تباس، رییس لالیگا، با تمجید از لیونل مسی مدعی شد که فوق ستاره بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. 

به گزارش فوتبالی، مسی موفق شد دوشنبه شب از سد رقبایی چون فن دایک و رونالدو گذشته و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند. برنده 5 توپ طلا در سال 2004 به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا به حال 34 قهرمانی با این تیم به دست آورده است. صحبت ها پیرامون بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مدتهاست پیرامون مسی و رونالدو و همچنین مارادونا و پله در جریان است اما به نظر می رسد که رییس لالیگا شکی در این قضیه ندارد. تباس درباره فوق ستاره لالیگا گفت: " او بهترین بازیکن در تاریخ است. ما خوش شانس هستیم که او را در لالیگا داریم. نمی توانم این لیگ را بدون مسی تصور کنم. او در لیگ اسپانیا به دنیا آمده و من امیدوارم که دوران فوتبال خود را نیز در همین لیگ به پایان برساند. "

تباس همچنین درباره احتمال بازگشت نیمار به لالیگا گفت: " من دوست دارم نیمار به این لیگ برگردد. و همانطور که ویسنته دلبوسکه گفت دوست دارم با اخلاق خوب برگردد. چطور نخواهم که چنین بازیکنی در چنین سطحی در لیگ نباشد؟ همانطور که دوست دارم گواردیولا و مورینیو نیز مربی تیم های اسپانیایی بشوند. ما باید بهترین ها را داشته باشیم. امیدوارم یک روز نیمار در یک باشگاه اسپانیایی بازی کند. "

1070